  • Data: 2010-04-02 13:54:12
    Temat: Re: Dostałem przegl?d - paranoja :(
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Apr 2010 19:23:57 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    >A to ja nie płaciłem za dogrywkę.
    >Z rzeczy do poprawki to brak odblasków i łyse opony to powiedzmy że
    >można sprawdzić za darmo, ale wjeżdżałem też drugi raz na rolki żeby
    >sprawdzić hamulec najazdowy i za to już nic nie płaciłem.

    Na wszystko jest urzedowy cennik. Ile kosztuje sprawdzenie opon lub
    odblaskow to sam sprawdz, za hamulce na pewno jest pozycja.

    >Ale tam to chyba chodziło o coś innego - nie o to że nie brali
    >pieniędzy, a o to że nie wystawiali zaświadczenia o oblanym przeglądzie,
    >a dawali odręcznie napisaną kartkę z usterkami.
    >A potem jak delikwent przyjeżdżał z odręczną kartką to diagnosta w
    >zasadzie powinien wykonać cały przegląd od początku, a nie tylko rzeczy
    >z kartki.

    Dlaczego - przeciez reszte sprawdzil. Ale w sadzie zle wyglada.

    Ale tak usluge wykonac a pieniedzy nie pobrac, paragonu nie wystawic,
    vat nie naliczyc - no tak nie mozna .. a moze od 2004 mozna ? :-)

    J.