  • 41. Data: 2011-06-29 23:13:28
    Temat: Re: Dosc wiejskiego tunningu...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Lewis" wrote
    > przyciemniane folią a jest to oryginalna Hella Smoke czy jak tam to się

    Tak, to jest Hella GTI, przyciemniane fabrycznie. Jeszcze były fajne Hella
    Black Magic, całe czarne, a świeciły bardzo mocno i widocznie, miałem
    takie kiedyś w MK3. Dodatkowo jeszcze miałem lotkę Helli z trzecim
    stopem. I jakoś przez 2 lata nikt mi w tył nie wjechał...

    Fabrycznie w MK3 trzeci stop był zintegrowany za szybą dopiero po 95r
    afair, były też fabryczne lotki ze stopem (dość rzadkie) i akcesoryjne Hella.

    Śmiem stwierdzić, że zdrowe, dobrze świecące, przyciemniane fabrycznie
    lampy są lepiej widoczne od tych wynalazków lexus-look, których
    w słońcu w ogóle nie widać...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 42. Data: 2011-06-29 23:24:37
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "MHM" wrote:
    > Mnie bardziej wkurza na drodze "nie dzialajace" migacze w autach. Raz mi
    > sie zdarzylo awaryjnie hamowac, bo facet hamujac tylko silnikiem (jak dla
    > mnie) nagle skrecal w prawo. Pojechalem za nim caly wkur..... i
    > opierdolilem, ze nie uzywa migaczy.

    Kiedyś pojechałem za kobietą, która nie używała kierunkowskazów,
    kulturalnie jej zasugerowałem, że ma popsute kierunkowskazy i zwracam
    jej uwagę z mojej troski o bezpieczeństwo ruchu drogowego. Kulturalnie
    poprosiłem, żeby sprawdziła poprawność funkcjonowania poprzez
    poruszanie dźwigienką z lewej strony kierownicy w górę i w dół.
    Oczywiście okazało się, że światła działają, więc znowu będąc obrzydliwie
    kulturalny poprosiłem, żeby przy zmianie pasów i skrętach zahaczała
    palcem o tę magiczną dźwigienkę, dzięki czemu być może inni
    uczestnicy ruchu będą świadomi jej zamiarów. W tym momencie pani
    się zagotowała, a ja z uśmiechem życzyłem miłego dnia i się oddaliłem. :-)

    Wulgarny byłem tylko raz, jadąc spokojnie wieczorkiem przez miasto
    zbliżałem się do skrzyżowania, miałem zielone, ale zwolniłem, gdyż
    na tym skrzyżowaniu jest nierówne torowisko. W tym momencie
    jakiś metr od mojej maski przeleciał stary golf z prędkością światła.
    Pojechałem za kierowniczką i nawrzucałem ostro, gdybym nie zwolnił
    przed torowiskiem, wjechałaby mi prosto w bok... Cytować nie będę,
    wiązanka była soczysta, ze strony pani oczywiście pełne zdziwienie
    i kompletny brak świadomości, że poleciała na czerwonym, nie
    zauważyła, bo rozmawiała przez telefon...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 43. Data: 2011-06-30 13:07:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:53, Michał Gut pisze:

    > czy szanowny ekspierd sie zastanowil po co sa swiatla stopu montowane w
    > samochodach? i dlaczego jest wymagana ich minimalna powierzchnia?
    > szanowny ekspierd wie czemu montuje sie rowniez dodatkowe trzecie swiatlo?
    > i czy tumanie wiesz dlaczego to swiatlo sygnalizujace hamowanie ma kolor
    > czerwony?
    >
    > autor watku dal rade zahamowac i chwala mu za to. chwala bedzie podwojna
    > jak doniesie na tego cepa.

    Dlaczego cepa? Bo miał fabryczne światła?

    mario

  • 44. Data: 2011-06-30 13:22:33
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:53, Michał Gut pisze:

    > autor watku dal rade zahamowac i chwala mu za to. chwala bedzie podwojna
    > jak doniesie na tego cepa. rowniez mialem podobne sytuacje
    > niejednokrotnie choc nie zawsze z powodu agro-tuningu.
    >
    > sir

    A za co ma donieść na kierownika golfa?? Bo miał pęknięty klosz tylnej
    lampy?? Najwyżej mu zabiorą dowód rejestracyjny, choć to i tak nie jest
    takie pewne. Te światła są światłami fabrycznymi HELLA, sam mam takiego
    golfa z takimi lampami. Ewidentnie autor wątku zaspał lub zwiedzał
    okolicę, a ma obowiązek zachować bezpieczny odstęp podczas jazdy.

  • 45. Data: 2011-06-30 21:28:09
    Od: koziel <k...@w...pl>

    dokladnie - zgadzam sie z Koega powyzej. Wszystko doskonale widac i to
    raczej Ty musiales sie zagapic. Jak juz Ktos powyzej napisal, nie
    kazdy Golf III mial 3-cie swiatlo STOP [a te, ktore maja to raczej
    niefabryczne] i sa to jak najbardziej orginalne lampy [zazwyczaj
    montowane w GT/GTI].

    Swoja droga musialbys zobaczyc takie lampy sciemnione folia - ostatnio
    prawie wpakowalem sie w tyl BMW 5, ale tam rzeczywiscie nic nie bylo
    widac.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 46. Data: 2011-07-01 00:05:57
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Vectra zaczyna manewr 0:11, a zatrzymuje się 0:16 więc sporo dłużej to
    > trwało, niż 2s. Jedziecie za nią nieprędko (na moje oko z 60 km/h) Golf
    > dojeżdża do Vectry 0:17, ty sekundę później, światła Golfa doskonale widać
    > (ba, wcześniej na zakręcie dokładnie widać, co Vectra ma zamiar uczynić).
    > Moja rada - nie spać i nie szukać potem dziury w całym.

    przyznam sie ze nie patrzalem moze w tym momencie w jego dupsko
    wiec ponowne spojrzenie niczego nie zmienilo w swietla slonecznym
    pozatym ze czujnik odleglosci w glowie sie zapalil

    dlatego jestem za obowiazkowym 3 stopem
    od przyszlego roku i basta, poza zabytkami itp

  • 47. Data: 2011-07-01 08:17:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-01 00:05, Kris_Poland pisze:

    > dlatego jestem za obowiazkowym 3 stopem
    > od przyszlego roku i basta, poza zabytkami itp

    Ale śledziłeś w ogóle wątek?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 48. Data: 2011-07-01 08:20:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    > To ciekawe, bo jak ja coś nagrywam a potem ogląda to gówno widać w

    Nie dawaj tego gównu oglądać, bo gówno widzi gówno.

  • 49. Data: 2011-07-01 08:55:03
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-06-29 00:23, Kris_Poland pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=_-JYMywaoBg

    Wedlug mnie troche za maly odstep miedzy pojazdami zachowujesz.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 50. Data: 2011-07-02 01:23:17
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i kompletny brak świadomości, że poleciała na czerwonym, nie
    > zauważyła, bo rozmawiała przez telefon...

    co raz blizej jestem zdania iz nalezy wprowadzic
    sadowy zakaz uzywania telefonow komorkowych