    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Date: Wed, 18 Jan 2017 10:11:08 +0100

    W dniu 2017-01-17 o 20:22, J.F. pisze:

    > Hm, kiedys wyslalem na zwyklej kartce.
    > "ja, dane, wyrazam sprzeciw przeciw wyrokowi, nr".
    > I podpis oczywiscie.

    Potwierdzam, że działa napisanie własnymi słowami na kartce papieru.
    istotne, żeby były niezbędne dane (data, miejscowość, dane osoby
    zgłaszającej sprzeciw, do kogo, czego dotyczy, podpis) i zachowany
    termin. Nie jest konieczne, aby to był sądowy druk, ale pewnie nie
    zaszkodzi, gdy ktoś ma trudności ze stworzeniem pisma.