  • Data: 2017-01-18 15:21:41
    Temat: Re: Doręczenie wyroku nakazowego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
    W dniu 2017-01-18 o 12:10, J.F. pisze:

    >Jeżeli w wyroku wydanym w trybie nakazowym nie ma nic o winie za
    >oddalenie się z miejsca zdarzenia, a tylko za samo zdarzenie, to TU
    >byłoby hazardzistą, gdyby wystąpiło z regresem.

    IMO - wcale nie. IMO - ma mocne podstawy, a ryzyko niewielkie.
    Najwyzej sad odrzuci.

    O winie nic nie bedzie ... bo to nie jest karalne w przypadku kolizji
    bez ofiar w ludziach.
    Ale gdzies w uzasadnieniu moze byc, i bedzie mial ubezpieczyciel
    podkladke.

    Oprocz tego ubezpieczyciel moze miec pare innych opisow zdarzenia i
    wyciagnac wnioski, ze zbiegniecie mialo miejsce.

    A wtedy to ja bym sie nie zakladal, ze regresu nie bedzie.

    >Moim zdaniem uznanie wyroku wydanego w trybie nakazowym i zapłata
    >zasądzonych kwot zakończy sprawę. Natomiast odwołanie się i sądzenie
    >to loteria w sytuacji gdy obwiniona twierdzi, że nie wie o co chodzi,
    >chociaż ma w zwyczaju "podjeżdżać po amerykańsku" i kilka razy do
    >roku przejeżdża przez

    To raczej bez znaczenia, bo chyba nie o to idzie.

    >miejsce zdarzenia, to małe szanse, że cokolwiek ugra w sądzie, a

    Male szanse ... ale moze warto sie zapoznac z aktami.
    Szczegolnie, jesli naprawde bylo nagranie z kamery - zakladajac ze nie
    pamieta sie jakiegos wymuszenia.

    >rachunek do zapłacenia na koniec będzie wyższy - koszty sądzenia się.

    W wersji podstawowej - niewiele wiekszy.
    Zas regres grozi duzy.

    Chyba jednak od akt trzeba zaczac - ale czas leci.

    J.