eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDomofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
  • Data: 2024-08-20 09:59:54
    Temat: Re: Domofon analogowy kontra cyfrowy - jaki cyfrowy zamiast analogowego?
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2024 o 08:05, ddddddddddd pisze:

    > o zupełnie innej (np GDX5)
    >

    >  Bo ja widzę potencjał
    >
    > tylko wtedy nie odseparujesz zwarcia w jednym z mieszkań

    Przecież piszę, że 'nie przez równoległe połączenie wszystkiego' czyli
    nie ma 'magistrali, którą można zewrzeć'.

    > tylko jednak jakieś switche potrzeba,
    >
    > W UK robi to Entrotec (teraz chyba CAME) - innych nie znam. Tyle że to
    > normalny domofon IP, więc cat5 do każdego mieszkania

    W UK? A co to kogo obchodzi, gdzie oni to robią? :-)

    > w powyższym systemie entrotec da się (ale nie testowałem) - słuchawki
    > mogą pracować po SIP

    No ale widzisz, nie używamy SIP. Trochę się to wszystko rozeszło po
    różnych rozwiązaniach i nie wiadomo w jaką stronę iść. Używa się różnych
    rozwiązań komunikacyjnych. Współcześni ludzie w ogóle nie potrzebują
    tradycyjnych słuchawek domofonowych bo mają smartfony. No ale to jeszcze
    nie przesądza o tym, jak konkretnie chcą to obsługiwać na smartfonach.
    Może przychodzić zwykłe połączenie telefoniczne albo na jakiś komunikator...