-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dolozenie ksenonow ale sensownie - jaki wydatek?
Date: Fri, 5 Nov 2010 12:55:37 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 18
Message-ID: <ib0rbr$f2q$1@inews.gazeta.pl>
References: <ib0ls3$pes$1@inews.gazeta.pl> <ib0m92$ehk$1@news.onet.pl>
<c...@3...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288958139 15450 83.17.20.2 (5 Nov 2010 11:55:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 11:55:39 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323465
[ ukryj nagłówki ]>> A propos - jak jest realizowane to samopoziomowanie ksenonow ? Musi
>> byc chyba jakis czujnik ugiecia zawieszenia ?
>
> Dokladnie, zwykle na wahaczu jest zwykly potencjometr, odpowiednio
> umieszczony, regulujacy ustawieniem silniczka krokowego w reflektorze.
>
> Dziala przy przyspieszaniu/hamowaniu, gorzej z dziurami - nie jest to
> wystarczajaco szybkie.
sa dwa, na tylnym i przednim zawieszeniu,
szybkosc dzialania jest wlasnie celowo tak dobrana aby byla funkcja
obciazenia auta a nie nierównosci,
swego czasu byly wadliwe sterowniki ksenonów w Alfach które "zapomnialy" ze
maja usredniac nierównosci i trzeba bylo wówczas zobaczyc jak dzialalo
wówczas poziomowanie - masakra,
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 13:50 Nex@pl
- 05.11.10 14:13 bratPit[pr]
- 05.11.10 14:44 Agent
- 05.11.10 15:07 to
- 05.11.10 15:07 to
- 05.11.10 15:10 BartekK
- 05.11.10 15:18 bratPit[pr]
- 05.11.10 15:20 e^x/dx
- 07.11.10 21:54 topek
- 07.11.10 22:12 Adam Adamaszek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A