  • 41. Data: 2011-12-12 13:23:36
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-12 13:13, Myjk pisze:
    > Mon, 12 Dec 2011 12:56:18 +0100, Jakub Witkowski

    > "You humans, most of you, subscribe to this policy of an eye for an eye, a
    > life for a life, which is known throughout the universe for its stupidity.
    > Even your Buddha and your Christ had quite a different vision; but nobody's
    > paid much attention to them, not even the Buddhists or the Christians."
    > - prot ;)

    Kiedy ja chcę im odpłacić dobrem za dobro, w każdym razie, za to, co sami dobrem zwą!
    Tego zdaje się ani Budda ani Chrystus nie zabrania :)

  • 42. Data: 2011-12-12 13:27:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-12 12:41, Myjk pisze:
    > Mon, 12 Dec 2011 11:22:23 +0000 (UTC), AZ

    > Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? :P

    > Niestety coraz częściej spotykam ludzi, którzy chcą rejestrator tylko po
    > to, żeby podpierdalać innych.

    A co Ciebie czy AZ tak naprawdę to obchodzi? Skoro wychodzicie z
    założenia, że niech każdy pilnuje swoich interesów to postępujcie
    zgodnie z tą deklaracją. Niech sobie rejestrują jak ich to bawi.

    > Jak się ich jednak zapytać, czy swoje
    > wykroczenia też tak żywiołowo będą słać na komisariat, to nagle milkną.

    O proszę jaka "ciekawa" projekcja - sami "podpierdalacze" to kupują.
    Zresztą tak naprawdę nie jesteście w stanie ocenić, czy jest to
    "podpierdalanie" innych, czy też np. dbanie o interes społeczny
    w obywatelski sposób. Dla mnie mogą sobie kupować i kręcić do
    woli - może od tego zrobi się normalniej, choć patrząc po tym co
    niektórzy pokazują na youtube to wolałbym nie prezentować swych
    opinii o ich stanie emocjonalnym/umysłowym. Idąc dalej - patrząc
    po komentarzach na temat różnych sfilmowanych sytuacji (np. ostatnie
    trafienie pieszego na przejściu) to ja się w sumie cieszę, że tych
    możliwości technicznych + monitoring itd. jest coraz więcej.

    Jak to się mówi - każdy kij ma przynajmniej dwa końce...

  • 43. Data: 2011-12-12 13:32:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:43:08 +0000 (UTC), AZ

    > To dupa nie bizmesmen z Ciebie :P Ale fakt, niektorzy sprzedaja taki
    > chlam ze normalny czlowiek niemialby sumienia tego znajomemu dac...

    No więc, spokojny sen jest dla mnie ważniejszy niż kupa złota w skarbcu
    (tymbardziej, że nie mam skarbca). :P

    > Taka nacja, ciezko z nimi rozmawiac o jakichs zmianach, jest tylko "nie
    > da sie", "nie mozemy", "byc moze kiedys to poprawimy"...

    Niestety. Zbyt mają na to -- dlatego nie będą mocy wkładać w poprawianie
    jak jakiś polaczek im brzęczy koło ucha. Teraz ledwo udało mi się ponownie
    5 próbek wyciągnąć, bo niby cośtam poprawili.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 44. Data: 2011-12-12 13:38:04
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-12-12 13:27, Artur Maśląg pisze:

    > O proszę jaka "ciekawa" projekcja - sami "podpierdalacze" to kupują.
    > Jak to się mówi - każdy kij ma przynajmniej dwa końce...

    Jak to sie mowi. Uderz w stol...

    --
    Karolek

  • 45. Data: 2011-12-12 13:45:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:56:18 +0000 (UTC), AZ

    > No wlasnie takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje. Chcialbym gdzies
    > zamontowac zeby tylko przez owiewke "oczko" patrzylo i nie kusilo
    > amatorow cudzej wlasnosci. A autostart i petla to chyba w tym
    > najwazniejsze.

    Zapytam DODa, bo jeśli ktoś, to oni się pokuszą o takie rozwiązanie.

    > A ten GPS to robi cos w ogole oprocz mierzenie predkosci? Zapisuje logi?

    Tak, ma śledzenie trasy, zapisuje współrzędną geograficzną co sekundę.

  • 46. Data: 2011-12-12 15:21:12
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-12 12:07:30 niejaki a...@g...pl napisał:
    > Chyba jeszcze nie powstał rejestrator spełniający wymóg sensownej
    > rejestracji obrazu w dzień w ruchu (tak by się dało bezproblemowo
    > odczytać tablice rejestracyjne pojazdów jadących z naprzeciwka przy np.
    > 50km/h). Większość to totalny badziew.
    >
    > Przydało by się coś małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij
    > (aż będzie potrzebne) spełniającego powyższy wymóg jakości.

    w sumie nie jest to typowy rejestrator ale powyższe wymagania spelnia nokia
    n8 + darmowy programik

    pieknie nagrywa filmy w hd (720) do tego dopisuje czas, datę, położenie,
    prędkość, wysokość, można ustawić pętlę, długość plików video, start
    automatyczny lub ręczny itd
    no i nie kusi złodzieja bo telefon zabiera się ze sobą
    oczywiście program ma możliwość działania w tle a kierowca może korzystać z
    nawigacji, prowadzić rozmowę (głośnomówiący lub bt) lub słuchac muzyki (bt
    lub kabelek)

    podesłałbym jakiś przykładowy filmik - ale z moim łączem byłby za tydzień
    :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 47. Data: 2011-12-12 15:23:24
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-12-12 12:56:18 niejaki AZ napisał:
> [...]
    > zamontowac zeby tylko przez owiewke "oczko" patrzylo i nie kusilo
    > amatorow cudzej wlasnosci. A autostart i petla to chyba w tym

    poszukaj na dealextreme.com - są osobne wodoszczelne kamery (jako cofania)
    a do tego oddzielny rejestrator (bez kamer) - widziałem nawet 2-kanałowy

    ale wtedy nie będziesz miał danych z gps-a na filmie

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 48. Data: 2011-12-12 15:25:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, p0li <p...@a...WYTNIJ.pl> wrote:

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > podesłałbym jakiś przykładowy filmik - ale z moim łączem byłby za tydzień

    Zyjemy w takich czasach, ze wszystko juz jest na jutubie :P

    http://www.youtube.com/watch?v=60miCtBF9cI

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2011-12-12 15:29:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, p0li <p...@a...WYTNIJ.pl> wrote:

    > poszukaj na dealextreme.com - są osobne wodoszczelne kamery (jako cofania)
    > a do tego oddzielny rejestrator (bez kamer) - widziałem nawet 2-kanałowy
    >
    > ale wtedy nie będziesz miał danych z gps-a na filmie

    Na danych GPS-a mi nie zalezy, chodzi o dowod w ewentualnym sporze przy
    kolizji. Popatrze, dzieki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-12-12 15:40:51
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-12 12:07, a...@g...pl pisze:

    > Przydało by się coś małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij
    > (aż będzie potrzebne) spełniającego powyższy wymóg jakości.

    I tu właśnie się dziwie. Mamy w samochodach stacje multimedialne z
    muzyką GPS, DVD, wejściem na kamerę cofania, z Windows, itd.
    Dlaczego nie ma do nich kamer do rejestracji drogi przed nami, tylnych i
    bocznych do cofania i parkowania jako jednolity, spójny system?
    Przecież to najoczywistsze rozwiązanie.