  • 31. Data: 2011-12-12 12:43:08
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Ale ja nie jestem "wszyscy" i wstyd posiadam. :P Ponadto błędy, które
    > wyłapałem i mi osobiście przeszkadzają, nie pozwalają mi tego sprzętu
    > sprzedawać. Dobra, wiem, dziwny jestem. :P

    To dupa nie bizmesmen z Ciebie :P Ale fakt, niektorzy sprzedaja taki
    chlam ze normalny czlowiek niemialby sumienia tego znajomemu dac...

    > Generalnie nie satysfakcjonuje mnie jakość nagrania w nocy (siano, jakiś
    > źle dobrany WB, przez co żółto wszędzie). Co i rusz dziugam delikatnie
    > chineczkę, żeby coś z tym zrobili -- ale ciasno się trzyma strasznie i nie
    > udaje się przerwać zastawionych zasieków. ;P

    Taka nacja, ciezko z nimi rozmawiac o jakichs zmianach, jest tylko "nie
    da sie", "nie mozemy", "byc moze kiedys to poprawimy"...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2011-12-12 12:44:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Niestety coraz częściej spotykam ludzi, którzy chcą rejestrator tylko po
    > to, żeby podpierdalać innych. Jak się ich jednak zapytać, czy swoje
    > wykroczenia też tak żywiołowo będą słać na komisariat, to nagle milkną.

    Mam nadzieje, ze sumienie nie pozwala Ci takim osobom sprzedac
    rejestratora? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-12-12 12:50:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:39:47 +0000 (UTC), AZ

    > A co ze szczelnoscia tego? Ma to jakies IP czy nie bardzo? Bo mnie by
    > interesowalo zabudowanie gdzies tego i zostawienie na takie jak ostatnio
    > idiotki ktore napierdalaja przez komorke i jada nie wiedzac co sie wokol
    > nich dzieje...

    Ah, szczelność. No tak, nie patrzyłem w tej kategorii. :D Niestety szczelne
    to nie jest. Trzebaby coś rzeźbić. Mógłbyś w GoPro uderzyć, tam są różne
    akcesooria wodoodpornościowe, ale wtedy ręczne wyzwalanie czeka i ręczne
    kasowanie nagrań. Chyba, że już coś zmienili na lepsze. (?)

    > Zart, akurat to mi niepotrzebne ;-)
    > Mozna wylaczyc te napisy i predkosc?

    Można wyłączyć. Tylko wtedy lepiej kupić w ogóle
    bez GPS i GS, jest taniej jakieś $40 na starcie.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 35. Data: 2011-12-12 12:56:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > akcesooria wodoodpornościowe, ale wtedy ręczne wyzwalanie czeka i ręczne
    > kasowanie nagrań. Chyba, że już coś zmienili na lepsze. (?)

    No wlasnie takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje. Chcialbym gdzies
    zamontowac zeby tylko przez owiewke "oczko" patrzylo i nie kusilo
    amatorow cudzej wlasnosci. A autostart i petla to chyba w tym
    najwazniejsze.

    > Można wyłączyć. Tylko wtedy lepiej kupić w ogóle
    > bez GPS i GS, jest taniej jakieś $40 na starcie.

    A ten GPS to robi cos w ogole oprocz mierzenie predkosci? Zapisuje logi?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2011-12-12 12:56:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-12 11:56, Myjk pisze:
    > Mon, 12 Dec 2011 11:15:37 +0100, WW

    > Pytałem, czy swoje jaskrawe wykroczenia
    > też będziesz wysyłać na komendę...

    Pamiętajmy że podstawą sprawiedliwości społecznej jest równość szans.

    WW próbuje tylko w miarę swoich skromnych środków, umożliwić kierowcom radiowozów
    zaznania zbawiennych skutków bycia ukaranym mandatami. Dla ich własnego dobra
    (reszta społeczeństwa jest przecież karana z definicji dla swego dobra).
    A niestety obecnie funkcjonariusze są tego wychwawczego działania
    praktycznie pozbawieni.

    Wspomagajmy państwo w obszarach gdzie jest niewydolne.
    To wręcz nasz obywatelski obowiązek.

  • 36. Data: 2011-12-12 13:00:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Swoich nie, bo po co? On lamie co najwyzej kilka wybranych przez siebie
    > przepisow ktore uwaza za idiotyczne.

    A policjanci z drogówki wystawiają sobie mandaty za własne wykroczenia
    zanim staną z suszarą w krzakach?

  • 37. Data: 2011-12-12 13:03:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, to <t...@x...abc> wrote:

    > A policjanci z drogówki wystawiają sobie mandaty za własne wykroczenia
    > zanim staną z suszarą w krzakach?

    Pewnie tak :P Ale niech kupuje, poprosza go o urzadzenie, obejrza caly
    material filmowy, wypisza pare stosownych kwitkow, powiedza ze swoich
    tez ukarali i sie skonczy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-12-12 13:04:39
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Będziesz jednocześnie wysyłał wszystkie
    > swoje przewinienia drogowe na komisariat? :P

    Od karania jego wykroczeń jest policja, która czasem aż do
    granic absurdu ze swoich praw korzysta. Dlaczegóż więc nie
    łapać przykładów ich "moralności Kalego"? Ja jestem jak
    najbardziej ZA :-).

  • 39. Data: 2011-12-12 13:07:31
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-12 12:22, AZ pisze:

    > Romanie ale ja o jednym Ty o drugim. Lamie wiele przepisow z
    > premedytacja, pewnie lepiej bedzie policzyc tych ktorych nie lamie ale
    > nie czepiam sie nikogo kto lamie przepisy, bo niby czemu ja moge lamac a
    > on nie?

    W idealnym świecie nikt nie łamie prawa, ani obywatele ani organy państwa.
    W świecie realnym gdzie obywatele łamią, stróże prawa powinni dawać przykład,
    że tak banalnie się wyrażę. Czyli łamać MNIEJ, i być surowiej karani.
    Tymczasem w praktyce są bezkarni.

    Inaczej mówiąc skoro policja łapie selektywnie (obywateli) to obywatele
    mają takie samo prawo selektywnie (policję). Równowaga sił :)

  • 40. Data: 2011-12-12 13:13:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 12:56:18 +0100, Jakub Witkowski

    > Pamiętajmy że podstawą sprawiedliwości społecznej jest równość szans.

    "You humans, most of you, subscribe to this policy of an eye for an eye, a
    life for a life, which is known throughout the universe for its stupidity.
    Even your Buddha and your Christ had quite a different vision; but nobody's
    paid much attention to them, not even the Buddhists or the Christians."
    - prot ;)