  • 91. Data: 2011-12-14 14:49:17
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, BartekK <s...@N...org> wrote:

    > [...] patrzał [...]
    Co robil? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2011-12-14 16:29:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-14 13:49:17 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > On 2011-12-14, BartekK <s...@N...org> wrote:
    >>
    >> [...] patrzał [...]
    >>
    > Co robil? ;-)

    Patrzał patrzałkami.
    Bo patrzyłek nie ma.
    ;-)

    Leżał, słuchał, śpiewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic
    dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyjąć.

    --
    Bydlę

  • 93. Data: 2011-12-14 16:34:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-14, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Leżał, słuchał, śpiewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic
    > dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyjąć.

    Ona poszla to i ja poszlem :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 94. Data: 2011-12-14 22:01:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-14 16:29, Bydlę pisze:

> [...]
    >

    > Leżał, słuchał, śpiewał, skakał, montował, narzekał, pyskował - nic
    > dziwnego, że patrzył nie zawsze chce się przyjąć.

    "Zdanżał" ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 95. Data: 2011-12-14 22:02:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-14 16:34, AZ pisze:

    > Ona poszla to i ja poszlem :P

    Poszłeś bo miałeś blisko. Jakbyś miał daleko, to byś uczciwie powiedział
    "poszedłem". ;)

  • 96. Data: 2011-12-14 22:22:31
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-14 14:49, AZ pisze:

    > Co robil? ;-)

    patrzał

    http://sjp.pwn.pl/szukaj/patrze%C4%87

    Obie formy są poprawne. Co więcej wiele osób używa obu form, tylko w różnych
    postaciach:

    często używane patrzeć, ale rzadziej: patrzałem/patrzałam
    rzadziej używane patrzyć, ale częściej: patrzyłem/patrzyłam

    Dr Kłosińska miała nawet kiedyś audycję na ten temat.

    Pozdrawiam
    Krzychu

  • 97. Data: 2011-12-15 12:47:20
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-14 22:22, Krzychu pisze:

    Czasem chciałbym, aby ta grupa była moderowana.

    WW

  • 98. Data: 2011-12-15 12:51:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-15, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Czasem chciałbym, aby ta grupa była moderowana.

    To wystosuj request o pl.misc.samochody.moderowana wraz ze zgloszeniem
    na moderatora.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 99. Data: 2011-12-15 13:56:35
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-15 12:51, AZ pisze:

    > To wystosuj request o pl.misc.samochody.moderowana wraz ze zgloszeniem
    > na moderatora.

    Naprawdę nie wolał byś rzetelnych informacji z wyciętym tym całym bełkotem?
    Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co mają coś do powiedzenia?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 100. Data: 2011-12-15 14:05:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WW,

    > Naprawdę nie wolał byś rzetelnych informacji z wyciętym tym całym bełkotem?
    > Czy nie lepiej czytało by się kilka postów tych, co mają coś do powiedzenia?

    Dostałeś receptę, jak stworzyć grupę moderowaną - o co Ci jeszcze
    chodzi?

    Że też każdy po tak krótkim czasie uważa, że ma receptę na poprawę
    grupy, która istnieje już tyle lat i przeżyła naprawdę gorsze flame
    wars niż te obecne, przynudne zagryweczki.

    Kiedyś było tu 1000 (słownie: tysiąc) postów dziennie. I jakoś daliśmy
    radę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl