  • 21. Data: 2011-12-12 12:24:18
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, a...@g...pl <a> wrote:

    > O. Kto to sprzedaje w pl bo allegro milczy przy szukaniu "DOD GS-600", a tam
    > bym się tego najpierw spodziewał.

    No wlasnie Myjk to sprzedaje (sygnaturka) :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-12-12 12:25:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:23:10 +0000 (UTC), AZ

    > A coz to za pliki? Tzn. co maja w srodku i jakie rozszerzenie?

    .mov -- a co mają w środku, hm... jakąś sieczkę. ;D
    To jest .h264 -- TC to łyka, ale nie umie zrobić
    stream copy, tylko zawsze coś tam dotknie...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 23. Data: 2011-12-12 12:27:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:24:18 +0000 (UTC), AZ

    Nie sprzedaję, a tym bardziej DOD'a
    -- leniwy jestem, nie chce mi się
    instrukcji PL napisać. ;)

  • 24. Data: 2011-12-12 12:28:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > .mov -- a co mają w środku, hm... jakąś sieczkę. ;D
    > To jest .h264 -- TC to łyka, ale nie umie zrobić
    > stream copy, tylko zawsze coś tam dotknie...

    No to poszukaj sztuczki z AVISynthem albo sprobuj tego:

    http://fcchandler.home.comcast.net/~fcchandler/Plugi
    ns/QuickTime/ bo
    widze, ze swierze.

    PS. Masz moze jaki rejestrator ktory mozna zabudowac w moto? No i do ilu
    km/h ten GPS pokazuje :P
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2011-12-12 12:30:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie sprzedaję, a tym bardziej DOD'a
    > -- leniwy jestem, nie chce mi się
    > instrukcji PL napisać. ;)

    Zartujesz? Teraz wszyscy uzywaja Google Translate. Kupujac cos, na
    koniec mozna sie posmiac czytajac instrukcje, zawsze mam wrazenie, ze
    tego polak przed drukiem nawet nie czytal...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-12-12 12:35:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:28:40 +0000 (UTC), AZ

    > No to poszukaj sztuczki z AVISynthem albo sprobuj tego:

    To próbowałem, ale nie chciało wciagnąć. Znaczy wciągało, ale jakieś cyrki
    dalej były. Już nie pamiętam co konkretnie, ale odpuściłem, bo nie dało się
    oglądać wyniku.

    > http://fcchandler.home.comcast.net/~fcchandler/Plugi
    ns/QuickTime/ bo
    > widze, ze swierze.

    Faktycznie świeże! ;) Dzięki, przetestuję.

    > PS. Masz moze jaki rejestrator ktory mozna zabudowac w moto?

    Ten by się nadawał myślę, jest malutki, kompaktowy.

    > No i do ilu km/h ten GPS pokazuje :P

    U.. to mi ćwieka zabiłeś, testowałem
    tylko do PRZEPISOWYCH 120/h ;>>>>

  • 27. Data: 2011-12-12 12:38:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:30:28 +0000 (UTC), AZ

    > Zartujesz? Teraz wszyscy uzywaja Google Translate. Kupujac cos, na
    > koniec mozna sie posmiac czytajac instrukcje, zawsze mam wrazenie, ze
    > tego polak przed drukiem nawet nie czytal...

    Ale ja nie jestem "wszyscy" i wstyd posiadam. :P Ponadto błędy, które
    wyłapałem i mi osobiście przeszkadzają, nie pozwalają mi tego sprzętu
    sprzedawać. Dobra, wiem, dziwny jestem. :P

    Generalnie nie satysfakcjonuje mnie jakość nagrania w nocy (siano, jakiś
    źle dobrany WB, przez co żółto wszędzie). Co i rusz dziugam delikatnie
    chineczkę, żeby coś z tym zrobili -- ale ciasno się trzyma strasznie i nie
    udaje się przerwać zastawionych zasieków. ;P

  • 28. Data: 2011-12-12 12:39:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > To próbowałem, ale nie chciało wciagnąć. Znaczy wciągało, ale jakieś cyrki
    > dalej były. Już nie pamiętam co konkretnie, ale odpuściłem, bo nie dało się
    > oglądać wyniku.

    Mi sie udalo ale straszna kombinacja.

    ns/QuickTime/ bo

    > Faktycznie świeże! ;) Dzięki, przetestuję.

    Ech, takiego babola zrobic... To daj znac czy dziala.

    > Ten by się nadawał myślę, jest malutki, kompaktowy.

    A co ze szczelnoscia tego? Ma to jakies IP czy nie bardzo? Bo mnie by
    interesowalo zabudowanie gdzies tego i zostawienie na takie jak ostatnio
    idiotki ktore napierdalaja przez komorke i jada nie wiedzac co sie wokol
    nich dzieje...

    > U.. to mi ćwieka zabiłeś, testowałem
    > tylko do PRZEPISOWYCH 120/h ;>>>>

    Zart, akurat to mi niepotrzebne ;-) Mozna wylaczyc te napisy i predkosc?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-12-12 12:41:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:22:23 +0000 (UTC), AZ

    > Romanie ale ja o jednym Ty o drugim.

    Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś? :P

    > Oczywiscie zaraz sie odezwa ci co "lamia tylko troche"
    > a ganiaja tych co "lamia bardzo".

    Niestety coraz częściej spotykam ludzi, którzy chcą rejestrator tylko po
    to, żeby podpierdalać innych. Jak się ich jednak zapytać, czy swoje
    wykroczenia też tak żywiołowo będą słać na komisariat, to nagle milkną.

  • 30. Data: 2011-12-12 12:42:19
    Od: a...@g...pl

    Myjk wrote:

> [...]

    > chineczkę, żeby coś z tym zrobili -- ale ciasno się trzyma strasznie i nie
    > udaje się przerwać zastawionych zasieków. ;P

    Czyli jednak dobrze piszę, że nie ma sensownego rejestratora obecnie, uhh.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl