  • 11. Data: 2011-12-12 11:56:01
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:15:37 +0100, WW

    > Już tu o tym pisałem.
    > Składam skargi na radiowozy policji jaskrawo łamiące KD.
    > I dostaje odpowiedzi, że "źle widziałem".

    Pytałem, czy swoje jaskrawe wykroczenia
    też będziesz wysyłać na komendę...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 12. Data: 2011-12-12 12:05:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Pytałem, czy swoje jaskrawe wykroczenia
    > też będziesz wysyłać na komendę...

    Swoich nie, bo po co? On lamie co najwyzej kilka wybranych przez siebie
    przepisow ktore uwaza za idiotyczne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-12-12 12:07:30
    Od: a...@g...pl

    WW wrote:

    > Witam
    >
    > Chcę zainstalować taki u siebie.
    > Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

    Chyba jeszcze nie powstał rejestrator spełniający wymóg sensownej
    rejestracji obrazu w dzień w ruchu (tak by się dało bezproblemowo
    odczytać tablice rejestracyjne pojazdów jadących z naprzeciwka przy np.
    50km/h). Większość to totalny badziew.

    Przydało by się coś małego, zgrabnego typu, zamontuj raz, odpal i zapomnij
    (aż będzie potrzebne) spełniającego powyższy wymóg jakości.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 14. Data: 2011-12-12 12:08:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:29:01 +0100, MM

    > No tak, bo te wszystkie super rejestratory pozwalają odczytać tablice
    > jak jest ciemno, i tablica jest kilka-kilkanaście metrów przed nami

    Jak jest kilknanaście metrów przed, to raczej krzywdy nie zrobi.

    > i w dodatku jeszcze w ruchu, zresztą w ciągu dnia też nie jest super.

    Mam inne doświadczenia: http://www.youtube.com/watch?v=OnJUYkVrpg0
    Prędkość mijania w sumie ~100km/h

    > Przy kątach 90 i większych możliwości odczytu bardzo się kurczą.

    http://www.youtube.com/watch?v=VSjcZb2wSqM
    Masz tutaj 90 stopni. Da się odczytać?

    Aha, film jest deczko rozjechany przez Total Converter
    (nie, nie przez youtube), na oryginale było dużo lepiej.

  • 15. Data: 2011-12-12 12:15:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    > Swoich nie, bo po co? On lamie co najwyzej kilka wybranych przez siebie
    > przepisow ktore uwaza za idiotyczne.

    A Ty tak nie robisz? Nie, zebym popierał w czymkolwiek Twojego
    adwersarza ale chyba każdy z nas tu piszących dość swobodnie traktuje
    art. 20 PoRD. To tak jak z masturbacją - masturbuje się 95% mężczyzn,
    5% się nie przyznaje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-12-12 12:15:52
    Od: a...@g...pl

    Myjk wrote:

    > Mon, 12 Dec 2011 11:29:01 +0100, MM

    > Jak jest kilknanaście metrów przed, to raczej krzywdy nie zrobi.

    > Mam inne doświadczenia: http://www.youtube.com/watch?v=OnJUYkVrpg0
    > Prędkość mijania w sumie ~100km/h

    O. Kto to sprzedaje w pl bo allegro milczy przy szukaniu "DOD GS-600", a tam
    bym się tego najpierw spodziewał.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 17. Data: 2011-12-12 12:18:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=VSjcZb2wSqM
    > Masz tutaj 90 stopni. Da się odczytać?
    >
    > Aha, film jest deczko rozjechany przez Total Converter
    > (nie, nie przez youtube), na oryginale było dużo lepiej.

    To sie zainteresuj VirtualDub-em, jak pliki masz MOV to trzeba zrobic
    sztuczke z AVISynthem ale tez sie da. Masz mozliwosc przycinania video
    na zasadzie kopiowania klatek bez ich tykania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-12-12 12:21:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:18:24 +0000 (UTC), AZ

    > To sie zainteresuj VirtualDub-em,

    Właśnie V-Dub nie łyka mi tych plików z rejestratora
    -- męczyłem go równo ze dwa dni z rzędu i nie chycił. :(

  • 19. Data: 2011-12-12 12:22:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    > adwersarza ale chyba każdy z nas tu piszących dość swobodnie traktuje
    > art. 20 PoRD. To tak jak z masturbacją - masturbuje się 95% mężczyzn,

    Romanie ale ja o jednym Ty o drugim. Lamie wiele przepisow z
    premedytacja, pewnie lepiej bedzie policzyc tych ktorych nie lamie ale
    nie czepiam sie nikogo kto lamie przepisy, bo niby czemu ja moge lamac a
    on nie?

    Oczywiscie zaraz sie odezwa ci co "lamia tylko troche" a ganiaja tych co
    "lamia bardzo".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-12-12 12:23:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Właśnie V-Dub nie łyka mi tych plików z rejestratora
    > -- męczyłem go równo ze dwa dni z rzędu i nie chycił. :(

    A coz to za pliki? Tzn. co maja w srodku i jakie rozszerzenie?

    --
    Artur
    ZZR 1200