  • 1. Data: 2011-12-12 10:39:11
    Temat: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Chcę zainstalować taki u siebie.
    Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-)

  • 2. Data: 2011-12-12 10:47:07
    Temat: Re: Dojrzałem do rejestratora - jakieś sugestie?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 10:39, WW pisze:
> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-)
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    na początek zdradź nam swój budżet ;)
    Mając wystarczającą ilość kasy kupiłbym GoPro.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-12-12 10:52:30
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 12-12-2011 o 10:39:11 WW <w...@v...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chcę zainstalować taki u siebie.
    > Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

    Zależy czy chcesz wieczorami oglądać materiał na TV, czy zamontować,
    zapomnieć, i ewentualnie przypomnieć sobie jak będzie potrzebne - czyli w
    przypadku kolizji.

  • 4. Data: 2011-12-12 11:07:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 10:47:07 +0100, Lewis

    > na początek zdradź nam swój budżet ;)
    > Mając wystarczającą ilość kasy kupiłbym GoPro.

    Ma już auto start przy włączeniu zasilania i cycle record?

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

  • 5. Data: 2011-12-12 11:08:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-12 10:52, MM pisze:

    > Zależy czy chcesz wieczorami oglądać materiał na TV, czy zamontować,
    > zapomnieć, i ewentualnie przypomnieć sobie jak będzie potrzebne - czyli
    > w przypadku kolizji.

    Kolizje i skargi na radiowozy policji.
    Wstawianie do sieci mnie nie interesuje.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2011-12-12 11:09:14
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-12 10:47, Lewis pisze:

    > na początek zdradź nam swój budżet ;)
    > Mając wystarczającą ilość kasy kupiłbym GoPro.

    Jestem za biedny na oszczędzanie.

  • 7. Data: 2011-12-12 11:09:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 10:52:30 +0100, MM

    > Zależy czy chcesz wieczorami oglądać materiał na TV, czy zamontować,
    > zapomnieć, i ewentualnie przypomnieć sobie jak będzie potrzebne - czyli w
    > przypadku kolizji.

    Uhm. Wtedy po pierwszej kolizji, po której nie będzie w stanie odczytać
    numerów pojazdu powodującego kolizję, poleci po model pozwalający je
    odczytać -- co nie znaczy równocześnie, że będzie zmuszony co wieczór
    oglądać swoje nagrania na TV.

  • 8. Data: 2011-12-12 11:12:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Dec 2011 11:08:41 +0100, WW

    > skargi na radiowozy policji.

    Będziesz jednocześnie wysyłał wszystkie
    swoje przewinienia drogowe na komisariat? :P

  • 9. Data: 2011-12-12 11:15:37
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-12-12 11:12, Myjk pisze:
    > Mon, 12 Dec 2011 11:08:41 +0100, WW

    > Będziesz jednocześnie wysyłał wszystkie
    > swoje przewinienia drogowe na komisariat? :P

    Już tu o tym pisałem.
    Składam skargi na radiowozy policji jaskrawo łamiące KD.
    I dostaje odpowiedzi, że "źle widziałem".

  • 10. Data: 2011-12-12 11:29:01
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 12-12-2011 o 11:09:58 Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > numerów pojazdu powodującego kolizję, poleci po model pozwalający je
    > odczytać -- co nie znaczy równocześnie, że będzie zmuszony co wieczór

    No tak, bo te wszystkie super rejestratory pozwalają odczytać tablice jak
    jest ciemno, i tablica jest kilka-kilkanaście metrów przed nami i w
    dodatku jeszcze w ruchu, zresztą w ciągu dnia też nie jest super.

    Przy kątach 90 i większych możliwości odczytu bardzo się kurczą.