eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@u...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
    Date: Mon, 01 Mar 2010 19:06:35 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 34
    Message-ID: <hmgvnd$n2u$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    References: <hmekvd$ao3$1@news.onet.pl> <hmg0ls$la0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hmg4rq$r6$2@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8b9e48$1@news.home.net.pl>
    <hmg7mq$912$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8bab0c$1@news.home.net.pl>
    <hmgath$6pr$2@nemesis.news.neostrada.pl> <hmgeqs$agl$1@news.onet.pl>
    <hmgfel$lkl$1@inews.gazeta.pl> <hmgfub$rcp$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hmgk43$qp0$1@news.onet.pl> <hmglkt$fmv$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079025077.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsfeed.net.icm.edu.pl 1267466797 23646 89.79.25.77 (1 Mar 2010 18:06:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 18:06:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100216
    Thunderbird/3.0.2
    In-Reply-To: <hmglkt$fmv$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260072
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-01 16:02, krzysiek82 pisze:

    > , a
    >> wymiana panewek chyba nie wiąże sie z koniecznością szlifu walu wiec
    >> wal zostawiamy w spokoju odkręcamy stopki korbowodów i wypychamy tlok
    >> razem z korbowodem go góry wymieniamy pierścienie i wkładamy
    >> spowrotem, dla warsztatu który umie poprawieni wymienić uszczelkę pod
    >> głowicą te prace nie powinny być problemem.
    >
    > żaden rozsądny warsztat się tego nie podejmie bo to nie jest naprawa a
    > dłubanie w głównie moim zdaniem.
    >
    > pytanie czy ktoś zna taki warsztat.
    >
    > ja nie znam, wszystkie jakie znam robią raczej kompleksowe naprawy a nie
    > naprawy pod tytułem 'auto na handel"
    >

    Wcale nie trzeba szlifować i honować, trzeba najwpierw zmierzyć jaki
    jest "próg" wyrobiony przez pierścienie - i o ile mieści się w
    tolerancji fabrycznej to można włożyć tylko nowe pierścienie.

    Robiło się tak kiedyś i robi pewnie teraz wiele razy i po takiej
    naprawie samochody przejeżdżają napewno więcej niż kilka tys. km, o ile
    cała reszta jest w należytym stanie.

    Pozdrawiam !!

    PS:
    Kiedyś z kolegą robiliśmy silnik w garbatej Warszawie - dolnozaworowy,
    pamiętam bez żadnych szlifów daliśmy nowe tłoki + pierścienie, nowe
    panewki korbowodowe. Kolega sprzedał tą Warszawę - klient remontował ją
    w jakimś warsztacie specjalizującym się w starych "gratach" i dowiedział
    się że silnik jest zajebiście zrobiony i w luksus stanie ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: