  • Data: 2010-03-02 00:45:13
    Temat: Re: Dobry warsztat dla Forda escorta w DC moze ktos polecic.
    Od: "BUNIEK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeśli to ma być na dłużej a nie na kilka tyś km, to trzeba także robić
    > szlif bloku i honowanie.

    A do jakiego wymiaru zrobisz ten szlif, prawdopodobnie nie ma nad-wymiarów
    tłoków i pierścieni dla samochodów z tych roczników.

    Faktem jest ze ten ford ma licznik przebiegu do 100kkm wiec ile on ma
    naprawdę to nikt nie wie i może cylindry są tam juz za duże dla tłoków nawet
    z nowymi pierścieniami i nic nie pomoże ale to akurat można zmierzyć jak
    zdejmie sie głowice.
    Ale tak samo jak nie ma pewności czy naprawa pomoże, tak jak byśmy tego
    chcieli, tak samo nie ma pewności ze kupiony silnik nie będzie jeszcze
    gorszy.
    Bo o ile naprawiając wiesz co robisz, to silnik to typowe kupowanie kota w
    worku zwłaszcza jak jest juz zdemontowany.

    > żaden rozsądny warsztat się tego nie podejmie bo to nie jest naprawa a
    > dłubanie w głównie moim zdaniem.

    Na upartego nie trzeba ich wymieniać (panewek) ale jak sie zdejmie korbowody
    z walu to nie wiem czy sie nie powinno a i okazja sie nadarza.
    Poza tym wymienione czynności to typowe wymienienie części eksploatacyjnych
    silnika i kiedyś to było normą.

    Buniek