  • Data: 2011-03-25 14:14:21
    Temat: Re: Dobry compact
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski napisał(a):
> [...]
    różnica. Nawet nie licząc różnicy w

    > Sporo albo i niesporo, zależy czy ważniejszy jest mały rozmiar czy jasne
    > szkło.

    Na nic mi kolejny aparat, którego nie będę nosił częściej niż ten, co już mam.
    (wężykiem, wężykiem ... ;-))

    WSZYSTKIE zadane (chyba rozsądnie)

    > Wszyskich kryterów na raz spełnić się z reguły nie da, pozostaje kompromis.

    Kiedy akurat w tym przypadku S95 spełnia wszystkie zadane przeze mnie kryteria.
    Jeszcze tylko nie potrafię się przekonać, że koniecznie potrzebuję następny aparat.
    :-)

    --
    Mirek