  • Data: 2011-10-27 10:24:05
    Temat: Re: Dobry UPS do kilku maszyn
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-10-2011 o 11:47:21 Niteczka <a...@w...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS. Taki, do którego
    > mogłabym podłączyć rozgałęziacz, albo taki który miałby 5-6 wyjść do
    > których
    > mogłabym podłączyć np. komputer, monitor, TV playera, drukarkę i jeszcze
    > jakieś drobne urządzenie. Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach
    > trzymał
    > prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej). Czy
    > moglibyście
    > polecić mi urządzenie spełniające takie warunki. Cena do 2000 zł. Będę
    > naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.

    Jaki komputer, jaki monitor? Drukarka mam nadzieję nie laserowa?

    Jeśli może być używany, to celowałbym w coś takiego:
    http://allegro.pl/ups-apc-smart-1500va-usb-bateria-o
    k-fv-gw-i1863449681.html

    A jeśli nowy, to np.:
    http://www.agito.pl/zasilacze-ups/fideltronik-lupus-
    ki-2000-sinus.0.406693.html

    Trochę przesadziłem z mocą - będzie z zapasem.
    Jakby policzyć moc pobieraną przez Twoje urządzenia, pewnie dałoby się
    dobrać tańsze modele...
    --
    Brak sygnaturki.