  • Data: 2011-10-27 12:37:28
    Temat: Re: Dobry UPS do kilku maszyn
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20111027134311.1ef77f21@babcia-workstation...

    > Właśnie - po co drukarkę? Nie wiem jak obecnie ale kiedyś np. był zakaz
    > podłączania laserów pod UPS-ów bo brały w chwili wydruku tak duży
    > impuls prądowy że wywalało bezpieczniki.

    Zakaz dalej obowiązuje, nawet jeśli w specyfikacji laserówki pisze, że
    pobiera 400W to jest to moc średnia. Chwilowa może być wyższa. Z
    atramentówkami nie ma takiego kłopotu.

    > Ja bym powiedział że jak są zaniki 2-3 to każdy właściwie tylko żeby
    > miał sterowanie i potrafił zamknąć komputer jak prądu nie będzie dłużej.

    To jest cenna uwaga, bo wiele osób myśli, ze UPS służy do pracy, tym czasem
    on ma tylko zamknąć komputer żeby nie pogubić danych.