eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości › Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
  • Data: 2021-10-07 20:11:24
    Temat: Re: Dobromir Sośnierz: Konfederacja składa wniosek o odrzucenie tego g*wna w całości
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2021 o 18:50, _Master_ pisze:

    > A gdyby nie było Korwina to co zapamiętałbyś z programu Konfederacji?

    A co za różnica? Wystarczy mi korwin w zarządzie, żeby dalej sobie tym
    umysłu nie zaprzątać - rozumiesz macie we władzach kolesia, ktorego
    wypierdolili nawet z partii, która nazywała się korwin:P

    > Cokolwiek wiesz?. Jak ktoś wibratora do studia nie przyniesie to nie
    > istnieje?

    Kukiz ostatnio zaistniał. Jako szmata od podłogi. A konfa to ostatnio
    kiedy zaistniała to jak było "jebać pis i konfederację" - nieźle
    błysnęliście ze zmuszaniem kobiet do rodzenia martwych płodów.
    Wystarczająco, żeby nawet jak byście mieli idealny program poza tym (a
    nie macie) to i tak was jebać - trzeba mieć naprawdę nasrane we łbach,
    żeby się zachowywać jak jebani sadyści - jakoś przeżyję te nadmiarowe
    znaki:P

    --
    Shrek