eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDobór parametrów silnika napędowego bramy › Re: Dobór parametrów silnika napędowego bramy obrotowy. Spokojnie możesz to więc pominąć.
  • Received: by 10.52.93.229 with SMTP id cx5mr6433953vdb.19.1351634769765; Tue, 30 Oct
    2012 15:06:09 -0700 (PDT)
    MIME-Version: 1.0
    Received: by 10.52.93.229 with SMTP id cx5mr6433953vdb.19.1351634769765; Tue, 30 Oct
    2012 15:06:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-1.a
    ms.xsnews.nl!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.216.87
    .MISMATCH!c7no26385qap.0!news-out.google.com!gf5ni7629245qab.0!nntp.google.com!
    c7no27107qap.0!postnews.google.com!d17g2000vbv.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 30 Oct 2012 15:06:09 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: d17g2000vbv.googlegroups.com; posting-host=90.156.77.58;
    posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
    NNTP-Posting-Host: 90.156.77.58
    References: <a...@g...com>
    <50885e14$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101
    Firefox/16.0,gzip(gfe)
    Message-ID: <1...@d...googlegroups.com>
    Subject: Re: Dobór parametrów silnika napędowego bramy obrotowy. Spokojnie możesz
    to więc pominąć.
    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Injection-Date: Tue, 30 Oct 2012 22:06:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:31610
    [ ukryj nagłówki ]

    On 24 Paź, 22:31, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Przy doborze silnika weź pod uwagę, że bram się cały czas nie rusza.
    > Trzebaby załozyc jakiś cykl. Bo silnik pomiędzy jednym zamknięciem, a
    > drugim się ochłodzi. Popatrzyłbym w kierunku silników dźwigowych. Dopiero,
    > jak dobierzesz silnik, to możesz go sprawdzić na moment rozruchowy, ale
    > moim zdaniem bez sensu. Za to dobrałbym zabezpieczenie na wypadek, jakby
    > brama była sznurkiem zawiązana :-) Pewnie elektryczne, choć możnaby jakieś
    > sprzęgiełko zastosować.

    Eeetam panie... Jednofazowy klatkowy, jak będzie zablokowany to
    pobuczy i nic mu nie będzie, nie trzeba się przejmować za bardzo
    czasami otwierania/zamykania, można spokojnie dać 5s zapasu. Trzeba
    upraszczać a nie komplikować ten złom :]

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: