-
Received: by 10.52.93.229 with SMTP id cx5mr6433953vdb.19.1351634769765; Tue, 30 Oct
2012 15:06:09 -0700 (PDT)
MIME-Version: 1.0
Received: by 10.52.93.229 with SMTP id cx5mr6433953vdb.19.1351634769765; Tue, 30 Oct
2012 15:06:09 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-1.a
ms.xsnews.nl!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.216.87
.MISMATCH!c7no26385qap.0!news-out.google.com!gf5ni7629245qab.0!nntp.google.com!
c7no27107qap.0!postnews.google.com!d17g2000vbv.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Tue, 30 Oct 2012 15:06:09 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: d17g2000vbv.googlegroups.com; posting-host=90.156.77.58;
posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
NNTP-Posting-Host: 90.156.77.58
References: <a...@g...com>
<50885e14$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20100101
Firefox/16.0,gzip(gfe)
Message-ID: <1...@d...googlegroups.com>
Subject: Re: Dobór parametrów silnika napędowego bramy obrotowy. Spokojnie możesz
to więc pominąć.
From: Lisciasty <l...@p...pl>
Injection-Date: Tue, 30 Oct 2012 22:06:09 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:31610
[ ukryj nagłówki ]On 24 Paź, 22:31, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> Przy doborze silnika weź pod uwagę, że bram się cały czas nie rusza.
> Trzebaby załozyc jakiś cykl. Bo silnik pomiędzy jednym zamknięciem, a
> drugim się ochłodzi. Popatrzyłbym w kierunku silników dźwigowych. Dopiero,
> jak dobierzesz silnik, to możesz go sprawdzić na moment rozruchowy, ale
> moim zdaniem bez sensu. Za to dobrałbym zabezpieczenie na wypadek, jakby
> brama była sznurkiem zawiązana :-) Pewnie elektryczne, choć możnaby jakieś
> sprzęgiełko zastosować.
Eeetam panie... Jednofazowy klatkowy, jak będzie zablokowany to
pobuczy i nic mu nie będzie, nie trzeba się przejmować za bardzo
czasami otwierania/zamykania, można spokojnie dać 5s zapasu. Trzeba
upraszczać a nie komplikować ten złom :]
L.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.12 22:46 Jackare
- 05.11.12 10:07 Konrad Anikiel
- 06.11.12 21:22 zbigi
- 06.11.12 22:10 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- Mały kogenerator gazowy
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=