  • Data: 2012-11-04 22:46:08
    Temat: Re: Dobór parametrów silnika napędowego bramy
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ab285a40-1db0-46b8-9697-d17be8fd3bd6@googlegrou
    ps.com...

    , myślałem, że moim poszukiwanym parametrem silnika jest siła ciągu. Jednak
    czy tak faktycznie jest? A jeżeli tak to jak obliczyć tę siłę?

    A to Ty do napędu tej bramy używasz silnika odrzutowego lub rakietowego?
    Hmmm, a myślałem że już niewiele rzeczy mnie zaskoczy, ale w sumie na zimę
    taki silnik to nic złego - przy okazji wszystko rozmrozi i nieco ogrzeje.
    Siła ciągu rzecz ważna- brama z przewymiarowanym silnikem moze się znaleźć w
    sąsiedniej miejscowości i to w stosunkowo krótkim czasie....