  • Data: 2014-01-28 00:53:44
    Temat: Re: Do użytkowników Olympusa XZ2
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> wrote:
    [...]

    Od razu autokorekta, bo właśnie zauważyłem w innym poście, że ten
    typ chyba tak ma, iż zaproponowano nastawy temperatur "zerowe" i "po
    ludzku skorygowane" (chociaż faktycznie wcale nie muszą być "po ludzku",
    a mogą być "na ślicznie", a to nie to samo. :)

    "Piotrne" <p...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Kolejno:
    [...]
    > WB: Pochmurno, Natural (biała kartka)
    > WB: Pochmurno, Muted (biała kartka)

    Czyli ponawiam prośbę, ale już rozszerzoną:

    - A nie byłoby nadmiarem fatygi sprawdzić pod wołarką RAW, jakie
    temperatury (i korekty tinty!) uważa za "zerowe" dla kolejnych źródeł
    światła, a jakie te "po ludzku skorygowane"?

    A jeśli ktoś zna inne propozycje korekt tego typu, to też jestem
    ciekaw.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]