  • Data: 2014-01-15 20:13:11
    Temat: Re: Do użytkowników Olympusa XZ2
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-15 15:34, XX YY pisze:

    > o niestabilnosci balansu bieli moznaby mowic ,
    > gdybys dokladnie dla tego samego kadru i w tym samym
    > swietle dostal za kazdym razem inny wynik balansowania.
    > a tutaj masz rozne swiatlo. Nic dziwnego, zewynik nie jest identyczny.

    Obejrzałeś te zdjęcia? Kadr pierwszy i drugi są takie same,
    światło takie same, a ustawiony automatycznie balans bieli inny.

    O czym właściwie piszesz? Założyciel wątku pytał, czy w XZ-2
    zdarzają się błędne ustawienia balansu bieli w oświetleniu
    świetlówką. Odpisałem, że tak i pokazałem kilka przykładów.

    A teraz przekonujesz, że to nieprawda. Jeśli masz XZ-2,
    to po prostu włącz i sprawdź.

    P.