  • Data: 2014-01-12 23:50:46
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > 10 lat temu pisano tak i mówiono o XP na PC. Uwierz, że symbian trzyma
    > się dalej świetnie, wciąż wychodzą aktualizacje aplikacji oraz pojawiają
    > się też nowe.

    Ehhh, chcialbym zeby tak bylo. W tym miejscu wychodzi to o czym
    wczesniej pisalem: im wiecej aplikacji tym lepiej poniewaz latwiej
    znalezc ta najlepiej spelniajaca oczekiwania.
    Piszesz, ze aplikacje na Symbiana sa wciaz aktualizowane...no coz nie
    wszystkie niestety. Ta na ktorej mi zalezy czyli BizCalendar (Busines
    Calenar) miala ostatnia aktualizacje ponad rok temu.