  • Data: 2014-01-13 00:17:03
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" napisał:

    > Przydalby sie jeden ale z sensowna predkoscia. Niestety, Nokia poskapila
    > MHz i RAMu. Szkoda.

    W ciągu 4 lat telefon zwiesił mi się max 5 razy. Uważam więc, że procek jak
    i pamięć do normalnego użytkowania - bez chęci celowego zwieszenia -
    wystarczy spokojnie.

    > SGS2 zas ma dwa stare zakurzone i wciaz bardzo dobrze sobie radzi.

    No i?

    > Odnosnie aplikacji alternatywna przegladarka (chwala Operze, bo temat
    > bylby juz zamkniety wieki temu)

    Wspomniana opera, opera mini, StarBrowser, UC Browser i pewnie kilka innych,
    tylko pytanie, po co ich tyle?

    > -alternatywny kalendarz (to co daje Nokia jest kalectwem w stosunku do
    wiekowego Palma, podobnie jak Androida).

    Litości, ten Twój płacz o kalendarzu i dźwiękach czytam od 2 lat. Skończysz
    kiedyś?

    > -wybor wsrod nawigacji (darmowa jest fajna bo darmowa ale czesto brak
    bardziej zaawansowanych funkcji i nie ma co na nie liczyc. Temat
    Symbiana zamkniety)

    Czytałeś poprzedni post? Garmin, Sygic, Route66. O jakich zaawansowanych
    funkcjach map nokii piszesz, których często brakuje?

    -inna klawiatura (Ty jestes zadowolony, ale gdybys przejrzal forum Swype
    dla Symbiana zobaczylbys ile osob jest niezadowolonych z domyslnej
    klawiatury)

    A ile jest zadowolonych? Masz jakieś dane?

    > Wymagam jednak dobrego dopracowania aplikacji, na ktorych mi zalezy a
    > tego nie dostalem i nie dostane na tej platformie.

    I z tego powodu twierdzisz w imieniu mas, że to kiepski telefon? No to
    super. Nie mam więcej pytań :)