  • Data: 2014-01-12 17:55:42
    Temat: Re: Do przesiadki na jaki telefon sie przymierzacie?
    Od: "Tomek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > dawnie był to symbian, bada, wm czy teraz windows phone, argumentuje tak:
    > gry? nie gram.

    Gdy 4 lata temu Angry Birds królowało w telefonach, na N8 działało
    nadzwyczaj płynnie, gdy tymczasem na androidzie lubiła się zwieszać i
    lagować. Gry? Oczywiście. Od zawsze, począwszy od 7650, przez n95 i na n8
    kończąc. Nie widzę problemu. Masz jakieś doświadczenie z n8, że się tak
    wypowiadasz?

    > wybór nawigacji? Przecież gooogle wystarczą, a pozatym mam w aucie.

    Google na symbianie? Skąd czerpiesz te brednie? Z fusów? Gdy na symbianie
    nokia maps była za free z dożywotnią licencją, androidowcy musieli się
    posiłkować płatnymi mapami. Skończ może się już ośmieszać.

    > ekran, mały ale wystarcza.

    Za chwilę napiszesz, że w s2 ekran chowa się przy TAB-ie 3.

    > ograniczenia systemowe? nie przeszkadzają mi.

    Wskaż ograniczenia systemowe w S^3. Czekam. Konkrety.

    > brak pewnych funkcji? nie korzystam.

    Np jakich? J/w czekam na konkrety zamiast suchego pierdzenia o rzeczach, o
    których nie masz bladego pojęcia.