  • Data: 2009-12-18 21:04:16
    Temat: Re: Do ktorego systemu sa dostepne DOBRE stalki...
    Od: "Wini" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hgcmtd$en8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >O ogniskowych dajacych w efekcie okolo 24, 35, 50 mm?
    >
    > Aparat musi miec wyjscie AV (obraz na zywo z matrycy),
    > nie musi miec stabilizacji. Cel - fotografia lotnicza...
    >
    > Tylko jakosc obiektywu musi byc tip-top - zadnego mydla etc.
    > Oczywiscie obiektyw nie musi miec AF.

    Wydaje się, że tylko Canon + obiektywy:
    24 mm => Zuiko 24/2.8, Zeiss 28/2.8
    35 mm => Zeiss 35/2.8
    50 mm => tu moje doświadczenia nie są tak jednoznaczne, tzn jest parę w
    miarę równorzędnych, polecam Nikkor 50/1.4 AIS (lub AI) lub Nikkor 55/2.8
    AIS (lub AI), sporo zależy od danego egzemplarza, ale jakiś wyselekcjonowany
    to naprawdę ...

    Pozdrawiam
    Wini