  • Data: 2014-12-09 16:53:47
    Temat: Re: Do którego FF podepnę Prakticara ?
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 16:17:28 UTC+1 użytkownik mt napisał:
> [...]
    takich kombinacjach przejechałem więc zawsze zalecam ostrożność. Zwłaszcza przy
    przelotkach bez rantu.

    > Sprawdzenie tego zajęło by ci kilka minut, zamiast poddawać w wątpliwość
    > oczywiste fakty.
    >

    > --
    > marcin

    Sprawdziłem. Skontaktowałem się z człowiekiem który kilka lat temu kupił 80/1,8,
    20/2,8 i 55 macro z mieszkiem, szkła PB. Używa do dziś z EOS 3 i 5DmarkII. Kazał mi
    się puknąć w głowę i zamówić tylny ring EF z odpowiednim rozstawem śrubek. Problemem
    jest blokowanie redukcji i to z obu stron.
    Pozdrawiam Marcin.