  • Data: 2014-12-09 02:19:24
    Temat: Re: Do którego FF podepnę Prakticara ?
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 22:07:40 UTC+1 użytkownik mt napisał:
> [...]
    klasycznym bagnetem FF. Trzeba by włożyć w bagnet korpusu redukcję niewystającą, coś
    jak redukcje Pentax K/M42 . Tyle że tu trzeba wpiąć bagnet w bagnet. Obawiam się że
    jest to fizycznie niewykonalne, więc ...
    przejustować obiektyw żeby ostrzył. Tylko o ile wiem nikt tego nie robi seryjnie.

    > Nie robi, bo są przelotki:
    > http://www.bhphotovideo.com/c/product/995102-REG/fot
    odiox_pb_nk_g_pro_nikon_f_mount_lens.html

    > http://www.ebay.pl/itm/Professional-Praktica-B-PB-Mo
    unt-to-Canon-EOS-EF-EF-S-Lens-Adapter-Ring-/12109657
    2685

    > --
    > marcin

    To jest przelotka stratna. Nie mam już dostępu do obiektywów PB żeby fizycznie
    sprawdzić, ale nie wydaje mi się żeby dało się zrobić bezstratną na bagnet EOS czy F.
    Pozdrawiam Marcin.