  • 1. Data: 2013-06-09 14:40:44
    Temat: Do czego służy szyber-dach!?
    Od: ":D@w!d J@$" <w...@w...pl>

    Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

    P.S.
    Aaa... Corsa B '96r.

  • 2. Data: 2013-06-09 15:00:48
    Temat: Re: Do czego służy szyber-dach!?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail D@w napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.

    Podjezdzasz blisko swiateł i widzisz sygnalizatory nad głową.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 3. Data: 2013-06-09 15:27:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-09 14:40, :D@w!d J@$ pisze:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.
    No to ja serio odpowiadam :)
    Corsa pewnie bez klimy więc szyber bardzo przydaje się tylko w w trasie
    w upalne dni. Jazda z nim całkiem otwartym np. w mieście gdy słońce daje
    w głowę jest nie do zniesienia. A to dla tego że wnętrze auta nagrzane,
    słońce daje w bańkę a ruch powietrza w środku prawie zerowy. Można sie
    zes...ć.

    W trasie w upalne dni/noce okna zamknięte, szyber uchylasz go do góry
    (nie odsuwasz) i podciśnienie wysysa nim powietrze które wpada z dużym
    impetem wlotami powietrza.
    To jest dużo leprze i zdrowsze chłodzenie wnętrza auta w trasie niż
    uchylanie okien przy dużej prędkości. To jedyna zaleta prócz jeszcze
    faktycznie oglądan czasami sygnalizacji świetlnej :)

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-06-09 15:58:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Jun 2013 14:40:44 +0200, :D@w!d J@$ napisał(a):
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

    Zamknac i nie dotykac :-)

    Ale to w sumie powaznie bylo :-)

    > Aaa... Corsa B '96r.

    Nie uwazales jak robiles, to teraz jezdz sobie bez klimy.

    J.

  • 5. Data: 2013-06-09 16:45:01
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 06/09/2013 02:40 PM, :D@w!d J@$ wrote:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.

    jak baba za duża, to wystawiasz jej łeb przez okno dachowe

  • 6. Data: 2013-06-09 16:51:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 9 Jun 2013 15:58:34 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zamknac i nie dotykac :-)

    No!
    Bo jak zacznie przy tym majstrować to jedyne co zwojuje, to że mu będzie
    potem przeciekał :-)

  • 7. Data: 2013-06-09 18:22:44
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    :D@w!d J@$ wrote:

    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.

    Do przeciekania. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2013-06-09 19:09:15
    Od: tá´Ź

    :D@w!d J@$ wrote:

    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

    Jak Ci gołąb narobi na dach to będziesz widział od środka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-06-09 22:12:50
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik ":D@w!d J@$" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.

    Ja znalazłem tylko jedno zastosowanie! Zalecany jak największy i otwierany
    całkowicie dach. Wyobraź sobie; piękna, rozgwieżdżona noc, księżyc w pełni,
    środek stycznia, minus dziesięć na zewnątrz, dajesz pełne ogrzewanie,
    otwierasz cały dach i wyłączasz wszystkie światła :) Przeżycie wspaniałe!
    Należy zachować pewien rozsądek i robić to na bocznych drogach, mniejszy
    ruch i inni nie zakłócają frajdy, no i troche zmniejszyć szybkość w celu
    podziwiania widoków. Tak, wielokrotnie tak robiłem :) Jeśli to zrobisz bez
    uprzedzenia pasażerów zamuruje na dłuższą chwilę a potem pieją z zachwytu.
    Ale lepiej byc samemu.
    Wojtek

    --
    Nie ma w języku elfów, entów, krasnoludów ani ludzi takiego przekleństwa
    aby wypowiedzieć się o stanie dróg w Polsce.

  • 10. Data: 2013-06-09 22:27:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 09.06.2013 14:40, :D@w!d J@$ pisze:
    > Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?
    >
    > P.S.
    > Aaa... Corsa B '96r.

    scena numer 1:
    prawie nowy fiat 126p, ktoś rozpoczynający działalność montuje mi
    poniżej kosztów szyberdach. ledwo się mieści w dachu malucha, ale szpan
    na wsi jest.
    Scena numer 2:
    3 tygodnie później wracam wspomnianym fiatem z wakacji z moją ówczesną
    dziewczyną. Leje jak z cebra. Ona siedzi na fotelu pasażera z otwartym
    PARASOLEM i klnie: Mówiłam Ci że do malucha nieda się założyć
    szyberdachu. Ale Ty nie! musiałeś go zakładać?
    Scena numer 3:
    22 lata później. żona przegląda otomoto. mówi coś w ten deseń: popatrz
    kochanie jaki tu jest ładny peugeot 307! i na dodatek okno dachowe ma!
    Ja na to: ŻADNEGO okna do ciężkiej cholery nie chce!!!!!!!1111

    ToMasz