  • 1. Data: 2011-12-05 13:57:50
    Temat: Jaka tania opona zimowa dobra na lato ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witam,

    Poszukuję oponki zimowej do małego samochodu do jazdy wyłącznie
    w mieście (zazwyczaj dobrze odśnieżonym) która będzie spełniać
    następuące parametry:

    1) Na śniegu / błocie pośniegowym ma się dać jechać jakoś.
    2) Niska półka - bo bużdet nieduży
    3) Ma się wolno ścierać ... bo na wiosnę rzadko zdążam
    założyć koła z oponami letnimi... więc często i pół lata
    przejeżdzam na zimowych...

    Czyli ogólnie jakaś zimowa opona odporna na ścieranie / zużycie.

    Z tanich oponek znalazłem coś takiego:

    MATADOR MP52
    DAYTON DW510
    KLEBER KRISALP HP
    UNIROYAL MS PLUS 6

    Ale nie wiem jak z trwałością,

    Pozdrawiam,
    Aleksander.

  • 2. Data: 2011-12-05 14:02:36
    Temat: Re: Jaka tania opona zimowa dobra na lato ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Aleksander <f...@f...fake> wrote:

> [...]
    > przejeżdzam na zimowych...
    >
    > Czyli ogólnie jakaś zimowa opona odporna na ścieranie / zużycie.

    Ja bym tu sobie zadal pytanie czy tak naprawde te zimowki sa Ci
    potrzebne.

    PS. Zabraklo w liscie Debicy Frigo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-05 14:18:13
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ja bym tu sobie zadal pytanie czy tak naprawde te zimowki sa Ci
    > potrzebne.

    Ta zima póki co jest piękna pod kątem braku śniegu...
    ... ale jednak 2 ostatnie - jakbym nie miał zimówek to tych parę
    dni bym się męczył - ale może dla paru śnieżnych dni w roku
    nie ma co szaleć ...

  • 4. Data: 2011-12-05 14:23:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Aleksander <f...@f...fake> wrote:

    > Ta zima póki co jest piękna pod kątem braku śniegu...
    > ... ale jednak 2 ostatnie - jakbym nie miał zimówek to tych parę
    > dni bym się męczył - ale może dla paru śnieżnych dni w roku
    > nie ma co szaleć ...

    Jak latasz tylko po miescie to pare dni sobie mozesz pozwolic na
    burzujskie wozenie sie taryfa, wyjdzie napewno taniej niz 4 opony
    + zmiana.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-12-05 14:34:47
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Jak latasz tylko po miescie to pare dni sobie mozesz pozwolic na
    > burzujskie wozenie sie taryfa, wyjdzie napewno taniej niz 4 opony
    > + zmiana.

    No to mnie przekonałeś :D.

    Choć w sumie tak aby bez zmiany opon w roku się obyć... i
    ... jednak w zimie mieć jakąś przyczepność - to może jednak
    na jakiś twardych zimówkach cały rok jeździć ?

  • 6. Data: 2011-12-05 14:36:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 13:34, Aleksander wrote:

    > No to mnie przekonałeś :D.
    >
    > Choć w sumie tak aby bez zmiany opon w roku się obyć... i
    > .... jednak w zimie mieć jakąś przyczepność - to może jednak
    > na jakiś twardych zimówkach cały rok jeździć ?

    Nie lepiej jak sama nazwa wskazuje, kupić całoroczne?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-12-05 14:36:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Aleksander <f...@f...fake> wrote:

    > No to mnie przekonałeś :D.
    >
    > Choć w sumie tak aby bez zmiany opon w roku się obyć... i
    > ... jednak w zimie mieć jakąś przyczepność - to może jednak
    > na jakiś twardych zimówkach cały rok jeździć ?

    To kup wielosezonowe jak chcesz miec spokojny sen ;-) Zeszla zime
    przelatalem 160 konnym motocyklem na torowych oponach i na brak
    przyczepnosci nie narzekalem ;-))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-12-05 14:40:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 13:36, AZ wrote:

    > To kup wielosezonowe jak chcesz miec spokojny sen ;-) Zeszla zime
    > przelatalem 160 konnym motocyklem na torowych oponach i na brak
    > przyczepnosci nie narzekalem ;-))

    Ale na 4 metrach chyba nie hamowałeś? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2011-12-05 14:42:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ale na 4 metrach chyba nie hamowałeś? ;)

    Nie mam ABS-u ani innych systemow kontroli trakcji wiec jak trzeba to i
    na dwoch metrach sie zatrzymam ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-12-05 15:56:21
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > Nie mam ABS-u ani innych systemow kontroli trakcji wiec jak trzeba to i
    > na dwoch metrach sie zatrzymam ;-)

    Bo tyle się jeszcze przemieścisz po wbiciu w samochód? :)