  • 1. Data: 2011-12-05 13:18:14
    Temat: [KR] Kto klepnie blotnik
    Od: Przem <p...@o...pl>

    Witam uprzejmie

    Poradzcie prosze kogos w Krakowie do klepniecia blotnika.

    Blacha jest (raczej) nie uszkodzona, wiec chyba wystarczy zdemontowac i
    przywrocic do pierwotnego ksztaltu, plus polerowanie lakieru.
    Tu sa zdjecia:

    http://prkrol.alwaysdata.net/Rover_75/

    Pacjent to Rover 75.

    Ile taka operacja moze kosztowac?

    Przem

  • 2. Data: 2011-12-05 13:50:31
    Temat: Re: [KR] Kto klepnie blotnik
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Ile taka operacja moze kosztowac?

    tyle co nowy uzywany blotnik w kolorze z allegro

  • 3. Data: 2011-12-05 14:05:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-05 13:50, marcin pisze:

    > tyle co nowy uzywany blotnik w kolorze z allegro

    Kupowanie elementów "w kolorze" to bzdura. Wszelkie elementy z
    demontażu, są z zasady do lakierowania. Demontujący nie przejmują się
    zbytnio i nie dbają o to by się nie obiły, porysowały itp.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-12-05 14:19:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Kupowanie elementów "w kolorze" to bzdura. Wszelkie elementy z
    > demontażu, są z zasady do lakierowania. Demontujący nie przejmują się
    > zbytnio i nie dbają o to by się nie obiły, porysowały itp.

    swieta racja, pozniej rzucaja na sterte takich czesci a klienci wyszarpuja swoj
    kolor np z dolu i tak to jest.
    ALE czesto na allegro mozna dorwac auta ktore dopiero co przeznaczyli naczesci
    i uderzyc (no zdjeciu np stoi jeszcze caly, z angielskimi blachami na
    przyklad). Jesli rocznik podobny to i kolor powinien pasowac.

  • 5. Data: 2011-12-05 14:19:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-05, Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> wrote:

    > Kupowanie elementów "w kolorze" to bzdura. Wszelkie elementy z
    > demontażu, są z zasady do lakierowania. Demontujący nie przejmują się
    > zbytnio i nie dbają o to by się nie obiły, porysowały itp.

    No chyba ze sie trafi jeszcze na aucie. Kupowalem tak tylna klape -
    dzwonie do goscia i pytam jak lakier zeby nie trzeba bylo malowac,
    "lakier na klapie igla, zadnych rys". Przyjezdzam klapa wala sie pod
    stosem innych blach gdzies pod garazem na dworze, zarysowania do
    podkladu... Gdyby nie to, ze spuscil z ceny to chyba lalbym w ryj bo to
    ze 150 km bylo choc pod nosem bylo duzo tylko nie "w kolorze".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-12-05 14:40:57
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak marcin nawija makaron na uszy:

    > tyle co nowy uzywany blotnik w kolorze z allegro

    Dokladnie. Poza tym nie ma gwarancji, ze element bedzie dobrze
    "klepniety".

    Tutaj zmartwieniem jest nie sam blotnik co brakujaca listwa i zerwana
    spinka. Jesli spinki masz cale to dobrze. Jesli sa polamane to przy
    niskim budzecie zostaje tylko klej montazowy/tasma dwustronna (cena
    jednej spinki do tej listwy to calkiem spory wydatek - tylko ASO)

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG

  • 7. Data: 2011-12-05 17:12:27
    Od: Przem <p...@o...pl>

    W dniu 05.12.2011 14:40, Dman-666 pisze:
> [...]
    > niskim budzecie zostaje tylko klej montazowy/tasma dwustronna (cena
    > jednej spinki do tej listwy to calkiem spory wydatek - tylko ASO)

    Listwe (nie uszkodzona) i spinki nowe mam.

    Poszukuje co zrobic z blotnikiem.

    Przem

  • 8. Data: 2011-12-05 17:22:41
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Listwe (nie uszkodzona) i spinki nowe mam.
    >
    > Poszukuje co zrobic z blotnikiem.

    http://allegro.pl/blotnik-lewy-przod-przedni-rover-7
    5-99-05-i1923646018.html

    10 sekund szukania w allegro.

  • 9. Data: 2011-12-05 17:30:18
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    Wg mnie pozostanie ślad po klepaniu, bo blacha jest uszkodzona co dobrze
    widac na http://prkrol.alwaysdata.net/Rover_75/IMG_6730.JPG
    Blacha nie jest "wpadła" całym placem a jest widoczne zarysowanie wiec
    się rozciągneła a co za tym idzie po wyklepaniu bedzie widać slad.

  • 10. Data: 2011-12-05 18:53:04
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Przem" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam uprzejmie
    >
    > Poradzcie prosze kogos w Krakowie do klepniecia blotnika.

    Jeśli adres jest prawdziwy, to poszło na priva.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę