  • Data: 2011-12-03 21:18:01
    Temat: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Dec 2011 20:12:59 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Ale jadac szybko nie musze robic tej przerwy bo nie usypiam, juz nie
    > mowiac o tym ze dojade do celu szybciej wiec bede mniej niewyspany.

    Niespodzianka - jadąc wolniej również nie zasypiam.
    Będąc mniej zmęczony hałasem, wibracjami i koniecznością dalekiego
    obserowania kto mi zajedzie drogę bo akurat musi wyprzedzać będę też mniej
    niewyspany bo będę mniej zmęczony. Auto paląc ładne kilka litrów na 100 km
    mniej też zajedzie dalej bez tankowania, więc bede kolejne kilkanaście
    minut do przodu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan