  • 1. Data: 2009-08-29 13:17:57
    Temat: Do bialostoczczan prosba o oblukanie sprzeta
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Witam

    Jako ze tamta aukcja juz sie zakonczyla sprzedaza, jest nowe kawasaki w
    Bialymstoku do sprzedania. Moze ktos z grupy je wstepnie obejrzec?? A moze
    ktos zna wlasciciela? Odwdziecze sie zlotym trunkiem lub w inny sposob przy
    zakupie.

    http://allegro.pl/item717395730_kawasaki_zx_9r.html

    pozdrawiam i licze na pomoc :)

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 2. Data: 2009-08-29 16:04:06
    Temat: Re: Do bialostoczczan prosba o oblukanie sprzeta
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    BartekGSXF pisze:

    > kawasaki_zx_9r.html

    Od dawna kusi mnie zadać Ci kolego pytanie, jak byś dał zupełnie
    subiektywne porównanie kolejnych motocykli w swoim rozwoju i przemyśleniach.

    Żeby nie domyślać się podtekstu: czajnik/jajko uwzględniam w przyszłości
    jako mój drugi (po gieesce)

  • 3. Data: 2009-08-29 18:31:20
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bialymstoku do sprzedania. Moze ktos z grupy je wstepnie obejrzec?? A
    > moze ktos zna wlasciciela? Odwdziecze sie zlotym trunkiem lub w inny

    Hmm dlaczego uparłeś się na roczniki 98-00, przypadkiem nie było w nich
    problemu z pękającymi ramami?
    Jak jutro starczy mi czasu za dnia mogę się przyjżeć temu sprzętowi.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)

  • 4. Data: 2009-08-29 19:28:46
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hmm dlaczego uparłeś się na roczniki 98-00, przypadkiem nie było w nich
    > problemu z pękającymi ramami?
    > Jak jutro starczy mi czasu za dnia mogę się przyjżeć temu sprzętowi.
    Po prostu na mlodszego nie bedzie mnie teraz stac :)
    A jak do tej pory nie znalazlem nic w w rocznikach 00< w budzecie do 12k.
    Dzieki za odzew.

    pozdr

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 5. Data: 2009-08-29 19:56:58
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > Od dawna kusi mnie zadać Ci kolego pytanie, jak byś dał zupełnie
    > subiektywne porównanie kolejnych motocykli w swoim rozwoju i
    > przemyśleniach.

    Szukam teraz po prostu motocykla, ktorym bede mogl poruszac sie dluzszy
    okres czasu. Po prostu jakos mam tak, ze niechetnie sie rozstaje z moimi
    rzeczami. Dodatkowym kryterium wyboru jest to, ze praktycznie 100 % czasu
    jezdze z plecaczkiem i imbryk mial zbyt malo konikow. Czasami wyprzedzanie
    na trasie bylo nieco stresujace.
    Zreszta po moim struclu kazdy inny motocykl bedzie zdecydowanym krokiem
    naprzod.

    > Żeby nie domyślać się podtekstu: czajnik/jajko uwzględniam w przyszłości
    > jako mój drugi (po gieesce)

    Coz, IMO jajko jest dobrym motocyklem do dalszej nauki i posiadania go jako
    "pierwszy" motocykl.
    Dla mnie pierwszym, byla TS, ktora nakrecilem sporo km a imbryk byl tylko
    przypomnieniem nawykow i wjezdzeniem w "prawdziwe" moto. Zreszta gdyby nie
    stan w jakim byla i paciak w tym roku pewnie dalej bym nim jezdzil i
    narzekal tylko na slabosc silnika. Na moja spokojna jazde czajnik w
    zupelnosci wystarczal.
    No i wygladal fajnie :)
    Ma minusy ale i plusy. Slabe hamulce i klocowatosc z jednej strony, z
    drugiej wygoda dla kierowcy i plecaka no i niezawodnosc. Wlasciwie przez 5
    lat nic oprocz wymian i regulacji w im nie robilem. Motocykl mial w chwili
    kupienia 53kkm przy sprzedazy 77 kkm. Zeby bylo smieszniej silnik w tym
    moto byl z roku 89 :)
    Wszelkie naprawy wynikaly z faktu, ze kupilem zlom. zaniedbany przez
    poprzednikow.

    pozdr
    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 6. Data: 2009-08-30 19:01:12
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    W zwiazku z wyprawa do Bialegostoku, po kawe, gdzie mozna dokonac ogledzin u
    mechanika, ktory rzetelnie sprawdzi moto??

    pozdr

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 7. Data: 2009-08-30 20:40:07
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > W zwiazku z wyprawa do Bialegostoku, po kawe, gdzie mozna dokonac
    > ogledzin u mechanika, ktory rzetelnie sprawdzi moto??
    > pozdr

    A więc wybierasz się?
    Mi dziś niestety nie wystarczyło czasu na oględziny.

    Co do mechaników mam znajomego na warsztacie w salonie suzuki, dobry jest
    jeszcze na osiedlu dziesięciny, jeszcze godny polecenia taki jeden na
    wylocie z Białegostoku na Zabłudów.
    Jak będziesz już konkretnie nastawiony na wyjazd daj znać to podam dokładne
    adresy.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)

  • 8. Data: 2009-08-30 21:23:48
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > A więc wybierasz się?
    > Mi dziś niestety nie wystarczyło czasu na oględziny.
    Chyba w przyszla sobote sie wybiore. Ale mam prosbe, jesli dasz rade rzucic
    okiem do srody bede wdzieczny. Bo jesli okaze sie, ze to jest jakis rupiec
    to mi zona glowe urwie za wycieczke do Bialegostoku na darmo.

> [...]
    > wylocie z Białegostoku na Zabłudów.
    > Jak będziesz już konkretnie nastawiony na wyjazd daj znać to podam
    ok jseli mozesz da jakis namiar na siebie, w watku jest moj mail.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 9. Data: 2009-08-30 22:14:08
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > rzucic okiem do srody bede wdzieczny. Bo jesli okaze sie, ze to jest
    > jakis rupiec to mi zona glowe urwie za wycieczke do Bialegostoku na

    Jutro rano wyjeżdzam z Białego ale we środę będe mógł go na spokojnie
    obejżeć.

    Dam znac na priv

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)

  • 10. Data: 2009-08-31 22:45:48
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Lewis pisze:
> [...]
    > na wylocie z Białegostoku na Zabłudów.
    > Jak będziesz już konkretnie nastawiony na wyjazd daj znać to podam

    Ja ta kawke moge obejrzec, wrocilem dzis rano do Bialego wiec jutro jak
    dam rade to rzuce na nia okiem pod wieczor i opisze wrazenia na priv
    coby tu nie smiecic ;)

    Grunt to sie nie spieszyc bo padalcow w Pl nie brak.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki