  • 1. Data: 2009-08-29 08:27:00
    Temat: [Trójmiasto]Znowu Blokada A1?
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Witam

    Kiedy?

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 2. Data: 2009-08-29 22:13:00
    Temat: Re: [Trójmiasto]Znowu Blokada A1?
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sat, 29 Aug 2009 10:27:00 +0200, "Rzep" <p...@w...pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Kiedy?

    Apropo - dzisiaj jechałem A2, dojeżdżam do bramek w Gołuskach, a tam
    znak, że motocykle są obsługiwane tylko w jednej, skrajnej kasie i
    mogą do niej dojechac tylko jednym pasem a na pozostałych jest dla
    nich zakaz ruchu. I to nie jakiś tymczasowy znak-samoróbka, tylko
    normalna tablica, zaraz obok tablicy, że droga rozdziela się na 6
    pasów do poszczególnych bramek.

    Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
    bardzo :))

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 3. Data: 2009-08-29 23:30:23
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
    > bardzo :))
    Ze sie tak wyraze, jest sie z czego smiac??
    Nie dosc, ze jest ich malo to sa najdrozsze(?) w Europie i tylko przez
    matolectwo ustawodawcy musimy bulic jak osobowki. :|
    IMO to raczej powod do zgrzytania zebami.

    --
    Bartek
    Szukam zx-9

  • 4. Data: 2009-08-30 06:25:11
    Temat: Re: Znowu Blokada A1?
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 30 Sie, 00:13, Eskimos <e...@t...pl> wrote:

    > Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
    > bardzo :))

    znaczy sie na nastepna akcje trzeba sie przebrac za puszkarzy
    o ile bedzie nastepna akcja:/

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 5. Data: 2009-08-30 08:28:51
    Od: siinski <j...@g...com>

> [...]
    > Eskimos
    > FJ1200
    > Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!

    Po prostu czysto poznańskie/wielkopolskie podejście do tematu:))

  • 6. Data: 2009-08-30 09:24:36
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    siinski pisze:

    > Po prostu czysto poznańskie/wielkopolskie podejście do tematu:))

    Jak się motocykliści przesiądą na samochody, to wprowadzą bramkę dla
    tych z drobnymi :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2009-08-30 11:47:38
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał

    > Wychodzi, że poradzili sobie z buntownikami bez mydła :D Usmiałem się
    > bardzo :))

    Nie sadze aby byl paragraf na karanie tych co ustawili sie na
    "niewlasciwym pasie". Niemniej akcje niewiela dadza. U nas jest
    zbyt malo motocykli.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2009-08-30 18:56:43
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    >IMO to raczej powod do zgrzytania zebami.

    I to jest jakas koncepcja.
    Jakby tak wszyscy zaczeli naraz zgrzytac... to moze efekt by byl.
    Taki sam.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2009-08-30 19:57:05
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Sun, 30 Aug 2009 01:28:51 -0700 (PDT), siinski
    <j...@g...com> wrote:

    >Po prostu czysto poznańskie/wielkopolskie podejście do tematu:))

    Po prostu mój czas oszczedzony dzięki wybraniu autostrady i komfort
    przejazdu (nie mówię tu o sytuacjach kiedy jest remont, wyłączony
    jeden pas, roboty drogowe itp.) jest wart znacznie wiecej niż opłata
    za przejazd.

    Jak już pisałem wcześniej - autostrada jest nudna, ale ułatwia podróż
    i skraca jej czas. Jeżeli się nie spieszę, nie jestem zmęczony i nie
    mam do przejechania tego dnia setek kilometrów, tylko chcę sobie po
    prostu pojeździc, to wybieram zwykłe drogi. Ale jeżeli mam plan
    napięty, to 11zł jest jednym z moich mniejszych problemów tego dnia.

    Masz czas i ochotę, to się baw w protesty. Ja nie mam ani jednego, ani
    drugiego.

  • 10. Data: 2009-08-31 08:16:48
    Od: "Marcin Gardela" <d...@g...pl>

    Jacot wrote:
    > I to jest jakas koncepcja.
    > Jakby tak wszyscy zaczeli naraz zgrzytac... to moze efekt by byl.
    > Taki sam.

    Zdarte szkliwo.

    --
    Diobeu