  • 1. Data: 2009-08-28 09:32:10
    Temat: Allegro - nie moje ale opis fajny:)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Nie chce ktos RSV?
    http://moto.allegro.pl/item720117358_aprilia_rsv1000
    _r_2004_2007.html
    :)
    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2009-08-28 09:43:38
    Temat: Re: Allegro - nie moje ale opis fajny:)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Qlfon pisze:
    > Nie chce ktos RSV?
    > http://moto.allegro.pl/item720117358_aprilia_rsv1000
    _r_2004_2007.html
    > :)

    faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawił. zero
    kontaktu, więc tylko fajny :) ale może nie do sprzedania :)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 3. Data: 2009-08-28 09:45:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    gildor pisze:
    _r_2004_2007.html

    > faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawił. zero
    > kontaktu, więc tylko fajny :) ale może nie do sprzedania :)

    No.. po 9tce fajna kontynuacja by byla.... RSV nie mialem przyjemnosci
    ale na Falco calkiem sporo a silnik bodajze ten sam - git sprzet.

    --
    Qlfon, Kraków

  • 4. Data: 2009-08-28 09:56:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Qlfon pisze:

    > No.. po 9tce fajna kontynuacja by byla.... RSV nie mialem przyjemnosci

    niestety ja też nie, ale... Miiikoooołaaaaaj!
    ale karoseria szyta na mnie

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 5. Data: 2009-08-28 10:27:00
    Od: "swibno" <s...@t...pl>

    http://www.allegro.pl/ite..._oryginalu.html

  • 6. Data: 2009-08-28 10:42:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    swibno pisze:
    > http://www.allegro.pl/ite..._oryginalu.html

    yyyy. zupełnie nie wiem co mam powiedzieć. jestem zszokowany. możesz sam
    kliknąć w swój link i opowiedzieć nam co miałeś na myśli pokazując nam
    tu to?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 7. Data: 2009-08-28 11:46:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Qlfon"
    Nie chce ktos RSV?

    To moto mojego kolesia...nawet nie wiedzialem ze chce sprzedac...
    Jakby ktos zainteresowany to moge skontaktowac...
    Dryfuje koles, cos ostatnio o HDecji wspominal...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-08-28 11:52:14
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"gildor"
    faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawił.

    Mowisz i masz - juz za chwile mozesz dzwonic...
    Dopadl kolesia kryzys wieku sredniego - w bememwu zaczyna celowac, ja
    pierdole to juz chyba ta hadecja byla by lepsza.
    Z tego co wiem to RSV jest u niego od nowosci kupiona u dealera.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 9. Data: 2009-08-28 11:53:24
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > Jakby ktos zainteresowany to moge skontaktowac...
    > Dryfuje koles, cos ostatnio o HDecji wspominal...

    przyczepke juz ma.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 10. Data: 2009-08-28 12:08:27
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > pierdole to juz chyba ta hadecja byla by lepsza.
    > Z tego co wiem to RSV jest u niego od nowosci kupiona u dealera.

    znaczy że znasz?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo