    From: "BartekGSXF" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Do bialostoczczan prosba o oblukanie sprzeta
    Date: Sun, 30 Aug 2009 23:23:48 +0200

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h7eo03$si8$1@news.onet.pl...

    > A więc wybierasz się?
    > Mi dziś niestety nie wystarczyło czasu na oględziny.
    Chyba w przyszla sobote sie wybiore. Ale mam prosbe, jesli dasz rade rzucic
    okiem do srody bede wdzieczny. Bo jesli okaze sie, ze to jest jakis rupiec
    to mi zona glowe urwie za wycieczke do Bialegostoku na darmo.

    > Co do mechaników mam znajomego na warsztacie w salonie suzuki, dobry jest
    > jeszcze na osiedlu dziesięciny, jeszcze godny polecenia taki jeden na
    > wylocie z Białegostoku na Zabłudów.
    > Jak będziesz już konkretnie nastawiony na wyjazd daj znać to podam
    > dokładne adresy.
    ok jseli mozesz da jakis namiar na siebie, w watku jest moj mail.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Szukam zx-9