  • Data: 2014-09-17 11:00:08
    Temat: Re: Do Trybuna
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5416c34b$0$2229$6...@n...neostrada.pl

    > Sklepy ,,posiadają''.

    Ale nie posiadają do tego aby klient przez pół dnia testował sprzęt...

    > Fixacja to rozległy problem. Jedna próba daje żadne rozeznanie.
    > Overmax czasami fixuje pół godziny a czasami parę sekund.
    > Bywa, że Monster złapie w czasie niemierzalnie małym,
    > a leżąc tuż obok niego Overmax nie fixuje dwa kwadranse.
    > (rzadko tak bywa, ale bywa; częściej bywa tak, że Overmax
    > łapie minutę później niż Monster)
    >
    > Dla mnie Overmax jest ciężki i drogi. Ciężar przeżyję,
    > ale w pełnym słońcu niewiele widać. Raczej to tablet
    > domowy, choć ma i GPS, i 3 G, które powoli staje się
    > przeżytkiem.
    >
    > BTW -- wspomniany SGS może pracować jako telefon,
> [...]

    Z moich doświadczeń wynika że FIXacja GPSu zależy przedewszystkim od
    sprzętu. Nie ma znaczenia gdy używam tabletu, nawigacji stacjonarnej,
    czy poprzedniego telefonu, czy jestem gdzieś w lesie czy na otwartej
    przestrzeni - FIX jest łapany w około 10 sekund. W telefonie z, jakby
    nie patrzeć, najlepszą specyfikacją zajmuje to nieraz minutę, a nawet
    dłużej, zwłaszcza gdy jest używany do obsługi programu Google Maps.