  • 31. Data: 2014-08-08 12:45:03
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-08 04:15, Pszemol pisze:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in

    > O czym Ty mówisz? Piłeś coś?
    > Co ma produkcja Win95 do produkcji iPhone??

    Ty jeszcze starasz się rozmawiać z tym debilem ?? przecież on pisze
    tylko po to żeby coś napisać nie mając nawet pojęcia o czym pisze ..
    Szkoda klawiatury, jak nikt mu nie będzie odpisywał to taki troll sam
    się wykończy albo będzie pisał kolejne bzdurne monologi.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2014-08-08 16:04:41
    Temat: Re: OFF-TOPIC Pszemola kilka pytań
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 14:32, Pszemol pisze:

    > Nie, niezażenowania - raczej ciekawości: dlaczego "wjechał w słup"
    > jest niepoprawne, Twoim zdaniem?

    Chyba jednak przestanę Cię traktować poważnie.

  • 33. Data: 2014-08-08 17:00:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Chyba jednak przestanę Cię traktować poważnie.

    Akurat całkiem poważnie pytam.

  • 34. Data: 2014-08-08 17:44:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" ls1bqv$fku$...@d...me

    > Czyli już porzuciłeś argument że "kosztuje dużo",
    > teraz czepiasz się jego niestandardowości ?

    Mnogość ,,kabelków'' to właśnie wysoki koszt,
    choć ta mnogość ów koszt podbija także kosztami
    przechowywania, nie zaś tylko kosztami zakupu.

    > Co jest dla Ciebie ważniejsze: kabelek czy to aby się telefon
    > nie zawieszał jak chcesz zrobić zdjęcie lub odebrać rozmowę?

    Już wyjaśniłem -- Monster to konkretny model i nie można go
    porównywać z iPhonem jak nie można porównać żyraf z roślinami.
    Overmax nie zawiesza się i nie ma pewności co do tego, że żaden
    iPhone nie zawiesza się.

    > Nie bardzo dotyczy iPhonów ani iPadów.
    > Nie znam nikogo kto narzeka na swojego iPhona lub iPada.

    Za to ja znam niejednego niezadowolonego i z IPhona, i iPada.

    > Znam jednak conajmniej jednego użytkownika Monstera
    > który na niego bardzo narzeka, wręcz wystawia mu opinię
    > dyskwalifikującą.

    > A możesz mi wyjaśnić to swoje dziwne wnioskowanie?
    > Oczekujesz że pilnik zarysuje GG czy że nie zarysuje?

    To ostatnie, choć są różne wydania GG i różne pilniki.

    > No ale wiedziałeś że użytkownicy narzekają na jego jasność...

    Nie wiedziałem.

    > Przecież czytałeś opinie użytkowników, prawda?

    Czytałem dopiero po kupnie.
    I nikt z recenzentów nie skarży się na jasność,
    natomiast wielu na akumulator. Ja uważam, że akumulator
    jest mocną stroną Overmaxa w zestawieniu z akumulatorem
    Monstera.

    Nierzadko recenzenci reprezentują Twój poziom. Jedna
    z recenzentek uważa odbiornik GPS w dziesięciocalowym
    tablecie za niepotrzebny.

    > No wiesz po co? Bo ja poważnie nie wiem po co...

    Po to, aby na dużym ekranie telewizora oglądać
    fotki czy filmy znajdujące się w iPhonie.

    > Nadal się nim cieszę.

    Tani i dobry? Fabryczny Ci padł, czy inny?

    > Oświeć mnie, mistrzu... Napisz jakie to oczywiste powody
    > skłaniają Cię do połączania tableta/telefonu do TV...

    Oświeciłem -- telewizor ma duży ekran.

    > No i napisz jakimi to "różnymi metodami" to robisz.

    WiFi, USB i HDMI

    Można by użyć BT -- ale telewizor nie ma BT.
    Można by wpiąć dongla BT -- ale nie próbowałem.

    > Chodzi o miasto Shenzhen. Ty niczego nie potrafisz wygooglać?
    > Ale to nie Apple ich zatrudnia tylko applowski podwykonawca,
    > firma Foxconn.

    > O czym Ty mówisz? Piłeś coś?

    Mleko i wodę...

    > Co ma produkcja Win95 do produkcji iPhone??

    Jedno i drugie jest tyle samo warte? Niezupełnie, ale
    jedno i drugie dedykowane jest ludziom bezmyślnym.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-08-08 19:53:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls2rj5$tu2$1@node2.news.atman.pl...

    > "Pszemol" ls1bqv$fku$...@d...me

    > Mnogość ,,kabelków'' to właśnie wysoki koszt,
    > choć ta mnogość ów koszt podbija także kosztami
    > przechowywania, nie zaś tylko kosztami zakupu.

    Nie przesadzaj - histeryzujesz...

    > Już wyjaśniłem -- Monster to konkretny model i nie można go
    > porównywać z iPhonem jak nie można porównać żyraf z roślinami.

    Apple - Pentagram: firma/marka
    iPhone - Monster: produkt
    Czego tu nie rozumiesz?

    Zrozum, że iPhone to też konkretny model urządzenia.
    Natomiast Apple to jest marka/firma która go projektuje.
    A że doczekał się już 4 czy 5 nowszych wersji...
    Masz Monster i Monster X5 i Monster X5 Pro.
    Tak samo jak masz iPhone4, iPhone5, iPhone5S i iPhone 5C.

    Może Monster X5 Pro powinieneś sobie kupić, co?
    Może będzie się mniej zawieszał?

    > Overmax nie zawiesza się i nie ma pewności co do tego, że żaden
    > iPhone nie zawiesza się.

    Tak samo jak nie masz pewności że każdy Overmax się nie zawiesza.

    > Za to ja znam niejednego niezadowolonego i z IPhona, i iPada.

    O, to ciekawe...
    Znasz ich bliżej? Ilu ich jest? Jakie wersje tych urządzeń mają?
    Możesz coś więcej powiedzieć na temat konkretnych wad
    iPhone/iPad z których niezadowoleni są Twoi znajomi?

    > To ostatnie, choć są różne wydania GG i różne pilniki.

    No to sam sobie przeczysz.

    > Nierzadko recenzenci reprezentują Twój poziom. Jedna
    > z recenzentek uważa odbiornik GPS w dziesięciocalowym
    > tablecie za niepotrzebny.

    Każdy ma prawo do swojej opinii... ty też, ona też.
    Dla niej jest niepotrzebny i nic na to nie poradzisz.

    > Po to, aby na dużym ekranie telewizora oglądać
    > fotki czy filmy znajdujące się w iPhonie.

    No ok, fajnie...

    > Tani i dobry? Fabryczny Ci padł, czy inny?

    Fabryczny po trzech latach codziennego używania zaczął przerywać.

  • 36. Data: 2014-08-09 00:58:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" ls32qi$rje$...@d...me

    > Apple - Pentagram: firma/marka
    > iPhone - Monster: produkt

    Monster (ten, o którym rozmawiamy) jest jeden (jako model) zaś iPhonów
    jest masa. Pentagram produkuje nie tylko Monstery, ale także inne
    smartfony -- spośród telefonów komórkowych. Apple produkuje tylko
    iPhony -- spośród telefonów komórkowych. Poza iPhonami Apple produkuje
    także tabletopodobne iPady i komputery podobne do PC. Pentagram także
    produkuje różne inne urządzenia, jednakże nie mają one wiele ze sobą
    wspólnego, jak ma to miejsce w produktach Apple.

    Pod nazwą iPhone kryje się specyficzna ideologia (notabene wroga ludziom)
    firmy Apple. Pod nazwą Monster kryje się kilka modeli samrtfonu produkowanego
    przez Pentagram, z tym że te smartofny pod względem swej filozofii ;) niczym
    nie różnią się od masy innych smartofnów z Androidem.

    > Czego tu nie rozumiesz?

    Monstera A od Monstera B tyle samo dzieli co Monstera X od jakiegokolwiek
    innego samrtfonu z Androidem. Natomiast różnice pomiędzy różnymi wydaniami
    iPhona są zdecydowanie mniejsze.

    > Zrozum, że iPhone to też konkretny model urządzenia.

    Telefon Appla -- jest cała masa modeli iPhona.

> [...]
    > Tak samo jak masz iPhone4, iPhone5, iPhone5S i iPhone 5C.

    > Może Monster X5 Pro powinieneś sobie kupić, co?

    Może -- a gdzie jest zapisana taka powinność?

    > Może będzie się mniej zawieszał?

    Myślę, że tak. Ma więcej RAMek -- a ten parametr jest tutaj kluczowym.

    > Tak samo jak nie masz pewności że każdy Overmax się nie zawiesza.

    Tak samo -- z tym że ja tym razem pisząc o Overmaxie -- mam
    na myśli tylko ten jeden egzemplarz, który kupiłem. Niby nie
    piszę tego wprost, ale chyba oczywiste jest, że nie wróżę ale
    opisują to, co widzę, a przecież mam tylko jeden egzemplarz Overmaxa.

    > O, to ciekawe...

    Bardzo. ;)

    > Znasz ich bliżej?

    Bliżej niż Ciebie. Na dodatek wiem, że nie każdy z nich jest trepem. :)

    > Ilu ich jest?

    Nie liczyłem.

    > Jakie wersje tych urządzeń mają?

    Nie interesowałem się tym, ale raczej to nowe urządzenia.

    > Możesz coś więcej powiedzieć na temat konkretnych wad
    > iPhone/iPad z których niezadowoleni są Twoi znajomi?

    -- ponoć mają niewymienne i nierzadko wadliwe akumulatory
    -- nie dają się łatwo łączyć z resztą świata (nawet via m@il)
    -- mają słabe ekrany

    > Każdy ma prawo do swojej opinii... ty też, ona też.
    > Dla niej jest niepotrzebny i nic na to nie poradzisz.

    Nie poradzę. Prawda o tym, iż nie potrafisz korzystać
    ani z łącza HDMI, ani z odbiornika GPS, ani zapewne
    z wielu innych dobrodziejstw -- coś ;) tłumaczy. :)

    > Fabryczny po trzech latach codziennego używania zaczął przerywać.

    To kiepsko. Ponoć złącza USB liczone są na 50 tysięcy włączeń i wyłączeń.
    3 lata to niemal 1096 dni. nawet jeśli dziennie włączałeś i wyłączałeś
    średnio 5 razy -- zużyłeś złącza dopiero w 10 procentach...

    Same przewody zwykle wytrzymują znacznie dłużej. :)

    Ale nie martw się -- Monsterowy przewód padł szybciej. :)
    Po jakimś czasie dowiesz się, że oba te urządzenia wyszły
    z tej samej fabryki. ;)

    Używam z powodzeniem przewodu USB od Noki, Overmaxa i kupionego
    wraz z ,,ładowarką samochodową'' za kilka złotych. :)

    -=-

    Apple (jak M$) był ,,zbawcą ludzkości'', pomagając biednym i głodnym
    w Afryce. Niestety Afrykanie uznali, że Apple zarzucał ich śmieciami. :)

    Niewymienne akumulatory w urządzeniach Apple dały powód do spraw
    sądowych -- Apple musiał ustąpić i umożliwić wymianę zużytych
    (nierzadko wadliwych od początku) akumulatorów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2014-08-09 02:16:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrujvr$op1$...@n...news.atman.pl

    Pszemol>> Wiesz, że Apple sprzedał ponad 500 milionów sztuk iPhone?

    Eneuel> Wiem, że cały iOS jest marginesem wobec Androida.

    http://www.gsmmaniak.pl/335030/raport-android-zdecyd
    owanie-najpopularniejszy-ios-ogromna-strata/

    drugi kwartał 2014 roku:

    Android 84,6% 249,6 miliona
    Apple iOS 11,9% 35,2 miliona 249,6/35,2 = 7,09090909090909
    Microsoft 2,7% 8 milionów 35,2/8 = 4,4
    BlackBarry 0,6% 1,9 miliona 8/1,9 = 4,21052631578947
    Inne 0,2% 0,5 miliona

    Z opublikowanych statystyk wynika, że urządzenia z Androidem
    stanowią 84,6% ogółu sprzedanych smartfonów w drugim kwartale
    2014 roku, co daje liczbę 249,6 miliona sztuk. W porównaniu
    z analogicznym okresem sprzed roku mamy do czynienia ze
    wzrostem na poziomie aż 4,4%. Odwrotnie sytuacja wygląda
    z kolei w przypadku iPhone'ów - smartfony z logiem
    nadgryzionego jabłuszka stanowiły w ciągu ostatnich
    3 miesięcy 11,9% ogółu, zanotowano więc spadek w wysokości 1,5%.

    Pozostałe OS-y - Windows Phone i Blackberry - stanowią nieznaczny
    odsetek rynku. Ich udział w rynku to odpowiednio 2,7% i 0,6%,
    obydwa również zanotowały znaczne spadki w stosunku do drugiego
    kwartału 2013.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2014-08-09 04:47:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls3p91$t1$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > odsetek rynku. Ich udział w rynku to odpowiednio 2,7% i 0,6%,
    > obydwa również zanotowały znaczne spadki w stosunku do drugiego

    No dobra, ale po co to wszystko piszesz? Przecież to nie na temat.
    Nie dyskutujemy tutaj który system operacyjny jest popularniejszy.

    Dyskusja była o tym, że wspomniałeś "dużo użytkowników iPhone
    ze stłuczonymi ekranami". Nie umiałeś powiedzieć jednak ilu ich
    widziałeś... Sugeruję więc, abyś porównał liczbę tych stłuczonych
    ekranów do liczby wszystkich sprzedanych iPhonów (500 milionów),
    obliczył sobie rachunki i wyciągnął wnioski czy to duży problem czy mały...

  • 39. Data: 2014-08-09 05:02:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls3knl$s5s$1@node1.news.atman.pl...
    > "Pszemol" ls32qi$rje$...@d...me

    > Monster (ten, o którym rozmawiamy) jest jeden (jako model)
    > zaś iPhonów jest masa.

    Ty masz jeden model z trzech modeli Monstera które Pentagram
    produkuje...
    Ja mam jeden model z trzech modeli iPhone które Apple
    produkuje...

> [...]
    > produkuje różne inne urządzenia, jednakże nie mają one wiele ze sobą
    > wspólnego, jak ma to miejsce w produktach Apple.

    Co z tego?

    Wciąż relacja jest taka, że Monster to nazwa produktu, tak jak iPhone.
    Pentagram to nazwa firmy producenta, tak jak Apple.

    Po co tworzysz jakieś sztuczne problemy? Co Ty właściwie udowadniasz?

    > Pod nazwą iPhone kryje się specyficzna ideologia
    > (notabene wroga ludziom) firmy Apple.

    ??? Co takiego?

    > Pod nazwą Monster kryje się kilka modeli samrtfonu produkowanego
    > przez Pentagram, z tym że te smartofny pod względem swej filozofii ;)
    > niczym nie różnią się od masy innych smartofnów z Androidem.

    Pod nazwą Monster kryje się Potwór.

    > Monstera A od Monstera B tyle samo dzieli co Monstera X od jakiegokolwiek
    > innego samrtfonu z Androidem. Natomiast różnice pomiędzy różnymi wydaniami
    > iPhona są zdecydowanie mniejsze.

    ??? Znowu piłeś?

    > Telefon Appla -- jest cała masa modeli iPhona.

    Jaka cała masa?
    Masz dziś dostępne tylko dwa: tańszy, kolorowy i plastikowy
    iPhone5C, i droższy, metalowy, mocniejszym procesorem iPhone 5S.
    http://www.apple.com/iphone/

    Monsterów Pentagram produkuje 3:
    -Monster
    -Monster X5
    -Monster X5 Pro
    http://pentagram.eu/products/smartphones

    > Bliżej niż Ciebie. Na dodatek wiem, że nie każdy z nich jest trepem. :)

    ??? Piszesz na newsy po pijaku?

    > Nie liczyłem.

    Jaką wartość ma taka relacja? Zerową.

    > Nie interesowałem się tym, ale raczej to nowe urządzenia.

    Czyli bredzisz.

    > -- ponoć mają niewymienne i nierzadko wadliwe akumulatory

    Bzdura i bzdura.

    > -- nie dają się łatwo łączyć z resztą świata (nawet via m@il)

    Poważnie Ty w to wierzysz??? No chyba jaja sobie robisz...
    W swoim iPhone w apku o nazwie Mail mam skonfigurowane
    7 różnych kont mailowych. W innym appku mam grupy newsowe.
    Jak można wierzyć w takie bzdury? Człowieku, opamiętaj się!

    > -- mają słabe ekrany

    Słabe w jakim sensie?
    Mają jedne z najlepszych na rynku ekranów IPS.
    Idealnie jasne, czytelne nawet na pełnym słońcu.
    Jak można być bardziej niezorientowanym na temat iPhone niż Ty?

    > Nie poradzę. Prawda o tym, iż nie potrafisz korzystać
    > ani z łącza HDMI, ani z odbiornika GPS, ani zapewne
    > z wielu innych dobrodziejstw -- coś ;) tłumaczy. :)

    Wiesz co... żal mi Cię jesli tak naprawdę myślisz.

    > To kiepsko. Ponoć złącza USB liczone są na 50 tysięcy włączeń i wyłączeń.
    > 3 lata to niemal 1096 dni. nawet jeśli dziennie włączałeś i wyłączałeś
    > średnio 5 razy -- zużyłeś złącza dopiero w 10 procentach...

    Oryginalny kabelek mikro USB od Samsunga Galaxy 3 kupionego
    półtora roku temu zepsuł się w połowie tego czasu...
    Teoria teorią a praktyka praktyką.

    > Same przewody zwykle wytrzymują znacznie dłużej. :)
    >
    > Ale nie martw się -- Monsterowy przewód padł szybciej. :)
    > Po jakimś czasie dowiesz się, że oba te urządzenia wyszły
    > z tej samej fabryki. ;)

    Co się stało z 50 tysiącami wyłączeń?

> [...]
    > sądowych -- Apple musiał ustąpić i umożliwić wymianę zużytych
    > (nierzadko wadliwych od początku) akumulatorów.

    Skąd te brednie ??? Zlituj się!

  • 40. Data: 2014-08-09 05:21:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bzdura i bzdura.

    Wiem, że jesteś niepełnosprawny internetowo i sam sobie
    nie poszukasz instrukcji jak się samemu wymienia baterie
    w iPhone, więc dam Ci prezent, oto krótki filmik z instrukcją:
    http://www.youtube.com/watch?v=hk2lyRMNXJw

> [...]
    > 7 różnych kont mailowych. W innym appku mam grupy newsowe.
    > Jak można wierzyć w takie bzdury? Człowieku, opamiętaj się!

    Tu masz instrukcję Apple jak ustawić konto pocztowe w iPhone,
    wyślij tego linka swoim znajomym co to niby mają problemy z iP:
    http://support.apple.com/kb/HT4810?viewlocale=pl_PL

    Tu masz instrukcje z onetu do ustawiania poczty w iPhone:
    http://poczta.onet.pl/pomoc/23262,0,21,4,0,37,1,0,0,
    pomoc.html

    A tu podobna instrukcja ustawiania konta z Interii.pl:
    http://info.poczta.interia.pl/pomoc/artykuly,1610099
    ,konfiguracja-programu-pocztowego-w-apple-iphone

    I nie ośmieszaj się więcej, proszę, wyssanymi z palca problemami!