    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Date: Fri, 8 Aug 2014 22:02:42 -0500

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls3knl$s5s$1@node1.news.atman.pl...
    > "Pszemol" ls32qi$rje$...@d...me

    > Monster (ten, o którym rozmawiamy) jest jeden (jako model)
    > zaś iPhonów jest masa.

    Ty masz jeden model z trzech modeli Monstera które Pentagram
    produkuje...
    Ja mam jeden model z trzech modeli iPhone które Apple
    produkuje...

    > Pentagram produkuje nie tylko Monstery, ale także inne
    > smartfony -- spośród telefonów komórkowych. Apple produkuje tylko
    > iPhony -- spośród telefonów komórkowych. Poza iPhonami Apple produkuje
    > także tabletopodobne iPady i komputery podobne do PC. Pentagram także
    > produkuje różne inne urządzenia, jednakże nie mają one wiele ze sobą
    > wspólnego, jak ma to miejsce w produktach Apple.

    Co z tego?

    Wciąż relacja jest taka, że Monster to nazwa produktu, tak jak iPhone.
    Pentagram to nazwa firmy producenta, tak jak Apple.

    Po co tworzysz jakieś sztuczne problemy? Co Ty właściwie udowadniasz?

    > Pod nazwą iPhone kryje się specyficzna ideologia
    > (notabene wroga ludziom) firmy Apple.

    ??? Co takiego?

    > Pod nazwą Monster kryje się kilka modeli samrtfonu produkowanego
    > przez Pentagram, z tym że te smartofny pod względem swej filozofii ;)
    > niczym nie różnią się od masy innych smartofnów z Androidem.

    Pod nazwą Monster kryje się Potwór.

    > Monstera A od Monstera B tyle samo dzieli co Monstera X od jakiegokolwiek
    > innego samrtfonu z Androidem. Natomiast różnice pomiędzy różnymi wydaniami
    > iPhona są zdecydowanie mniejsze.

    ??? Znowu piłeś?

    > Telefon Appla -- jest cała masa modeli iPhona.

    Jaka cała masa?
    Masz dziś dostępne tylko dwa: tańszy, kolorowy i plastikowy
    iPhone5C, i droższy, metalowy, mocniejszym procesorem iPhone 5S.
    http://www.apple.com/iphone/

    Monsterów Pentagram produkuje 3:
    -Monster
    -Monster X5
    -Monster X5 Pro
    http://pentagram.eu/products/smartphones

    > Bliżej niż Ciebie. Na dodatek wiem, że nie każdy z nich jest trepem. :)

    ??? Piszesz na newsy po pijaku?

    > Nie liczyłem.

    Jaką wartość ma taka relacja? Zerową.

    > Nie interesowałem się tym, ale raczej to nowe urządzenia.

    Czyli bredzisz.

    > -- ponoć mają niewymienne i nierzadko wadliwe akumulatory

    Bzdura i bzdura.

    > -- nie dają się łatwo łączyć z resztą świata (nawet via m@il)

    Poważnie Ty w to wierzysz??? No chyba jaja sobie robisz...
    W swoim iPhone w apku o nazwie Mail mam skonfigurowane
    7 różnych kont mailowych. W innym appku mam grupy newsowe.
    Jak można wierzyć w takie bzdury? Człowieku, opamiętaj się!

    > -- mają słabe ekrany

    Słabe w jakim sensie?
    Mają jedne z najlepszych na rynku ekranów IPS.
    Idealnie jasne, czytelne nawet na pełnym słońcu.
    Jak można być bardziej niezorientowanym na temat iPhone niż Ty?

    > Nie poradzę. Prawda o tym, iż nie potrafisz korzystać
    > ani z łącza HDMI, ani z odbiornika GPS, ani zapewne
    > z wielu innych dobrodziejstw -- coś ;) tłumaczy. :)

    Wiesz co... żal mi Cię jesli tak naprawdę myślisz.

    > To kiepsko. Ponoć złącza USB liczone są na 50 tysięcy włączeń i wyłączeń.
    > 3 lata to niemal 1096 dni. nawet jeśli dziennie włączałeś i wyłączałeś
    > średnio 5 razy -- zużyłeś złącza dopiero w 10 procentach...

    Oryginalny kabelek mikro USB od Samsunga Galaxy 3 kupionego
    półtora roku temu zepsuł się w połowie tego czasu...
    Teoria teorią a praktyka praktyką.

    > Same przewody zwykle wytrzymują znacznie dłużej. :)
    >
    > Ale nie martw się -- Monsterowy przewód padł szybciej. :)
    > Po jakimś czasie dowiesz się, że oba te urządzenia wyszły
    > z tej samej fabryki. ;)

    Co się stało z 50 tysiącami wyłączeń?

    > Apple (jak M$) był ,,zbawcą ludzkości'', pomagając biednym i głodnym
    > w Afryce. Niestety Afrykanie uznali, że Apple zarzucał ich śmieciami. :)
    >

    > Niewymienne akumulatory w urządzeniach Apple dały powód do spraw
    > sądowych -- Apple musiał ustąpić i umożliwić wymianę zużytych
    > (nierzadko wadliwych od początku) akumulatorów.

    Skąd te brednie ??? Zlituj się!