  • 21. Data: 2014-08-07 02:14:47
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pytań
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lruan5$f7g$1@node2.news.atman.pl...
    > "Pszemol" lrtobl$rfv$...@d...me

    > Możesz dać link do fotek z takimi kabelkami?

    Do pierwszego z nich sam podałeś linka do filmu na youtube.
    Drugi kabelek masz dostarczony przez Apple w zestawie z telefonem.

    > Nie spadła, ale i nie rysuje się od spadania. ;)

    O tak? Nawet jak jedzie na rowerze z prędkością 20km/h i wypadnie
    na asfalt i potem się tą prędkością 20km/h po asfalcie przejedzie
    ekranem uderzając na koniec w krawężnik betonowy i odbijając
    jak piłka bilardowa od krawędzi stołu? Ciekawe...

    > IMO: Skoro nie napiszesz jak -- liczono zawile.

    Nie, nie zawile. Nie wyciagaj błędnych wniosków.
    Po co mam pisać jeszcze raz co jest napisane w podanym linku?

    > Ciekawe, dlaczego tylu osobom potłukły się ich ekrany...

    Tylu osobom to znaczy ilu konkretne?
    Wiesz, że Apple sprzedał ponad 500 milionów sztuk iPhone?

    Przecież nikt nie argumentuje że ekran w iPhone jest
    całkowicie niezniszczalny... Jak się uprzesz to zniszczysz!

    > Ale ekranów nie przekonuje -- ekrany te łapią rysy i wytrzymują wyginanie.

    Nie podchodź do zagaganienia zerojedynkowo...
    Wszystkie ekrany się rysują i wszystkie wytrzymują jakieś wyginanie.
    Jedne po prostu bardziej a inne mniej.

    > Prawda i nieprawda, bo Monster jest drogi/.

    To czemu sobie krzywdę sam robisz?

    > Overmax jest tani i ma jedną zasadniczą wadę -- jest ciemny.
    > Wielu uważa tę ciemnotę za zaletę.

    Ciemny ekran to zaleta? W jakiej bajce Ty żyjesz? :-)

    > Samsung to renomowana wg Ciebie?
    > W Ace zawieszał się 3G.

    Samsung jest renomowaną firmą ale robi produkty z wielu
    różnych półek. Wiadomo że produkt z dolnej półki będzie
    gorszy niż flagowiec - ale na tej dolnej półce będzie tam
    konkurował z równie tanim produktem gorszej firmy...

    > Nie wiem jak łączysz.

    No przecież tam Ci pokazali wszystko od początku.

    > Aha... Ile kosztuje ten kabelek?

    Nie wiem, nigdy nie potrzebowałem... Zapytaj w sklepie albo użyj Googli.

    > Do możliwości oczywiście.

    To może Twoje możliwości są niskie :-)

    > Nie żartuj -- w tych sytuacjach GPS nie jest konieczny.
    > Jest potrzebny znacznie wcześniej. Korzystałeś kiedyś
    > z nawigacji? Na pewno nie.

    No to podyskutowaliśmy :-)

    > Na razie starcza mi Monster.
    > Samsunga wymieniłem, bo był dla mnie zbyt słaby.

    Czyli coś co dyskwalifikuje produkt jednak go nie dyskwalifikuje.
    Będziesz się z tym bublem męczył zamiast odnieść go do sklepu?

    > Już napisałem -- iPhone to marka, zaś Monster to model.

    Nie mylisz przypadkiem Apple z iPhone? :-))

    > Napisz, jaki sens jest w tym, co reklamowałeś:
    >
    > USB pendrive pod iOS - dzis za darmo

    W ten jeden dzień była promocja i ta aplikacja która zwykle
    kosztuje 6 czy tam 9 złotych była do pobrania za darmo...
    Nic więcej. Zadymę potem zrobili chłopcy-androidowcy.

  • 22. Data: 2014-08-07 03:15:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lrugcm$uuo$...@d...me

    > Do pierwszego z nich sam podałeś linka do filmu na youtube.
    > Drugi kabelek masz dostarczony przez Apple w zestawie z telefonem.

    Wiemy zatem, ajk wygląda jeden z tych kabelków i domyślamy
    się, że kosztuje dużo, co jest jego głównym atutem.
    Jak wygląda kabelek USB?

> [...]
    > ekranem uderzając na koniec w krawężnik betonowy i odbijając
    > jak piłka bilardowa od krawędzi stołu? Ciekawe...

    Mnie nie ciekawi -- być może dlatego nie zrzucałem. ;)

    > Nie, nie zawile. Nie wyciagaj błędnych wniosków.
    > Po co mam pisać jeszcze raz co jest napisane w podanym linku?

    Aby streścić?

    > Tylu osobom to znaczy ilu konkretne?

    Zobacz, ilu jest chętnych na naprawy czy same szkła czy ekrany. ;)

    > Wiesz, że Apple sprzedał ponad 500 milionów sztuk iPhone?

    Wiem, że cały iOS jest marginesem wobec Androida.

    > Przecież nikt nie argumentuje że ekran w iPhone jest
    > całkowicie niezniszczalny... Jak się uprzesz to zniszczysz!

    Wątpię w to, że ludzie są aż tak dziwnie uparci.

    > Nie podchodź do zagaganienia zerojedynkowo...
    > Wszystkie ekrany się rysują i wszystkie wytrzymują jakieś wyginanie.
    > Jedne po prostu bardziej a inne mniej.

    I te iPhonów przypominają Monsterowy.

    Oglądałem upór ludzi piłujących (bezskutecznie)
    pilnikami swoje ekrany z GG.

    > To czemu sobie krzywdę sam robisz?

    Rozmawiając z Tobą? Nie zdawałem sobie sprawy,
    że zamiast rozmowy będzie autodestrukcja. ;)

    > Ciemny ekran to zaleta? W jakiej bajce Ty żyjesz? :-)

    Dla mnie to wada, ale są na tej grupie tacy, którym ciemny ekran pasuje.

> [...]
    > gorszy niż flagowiec - ale na tej dolnej półce będzie tam
    > konkurował z równie tanim produktem gorszej firmy...

    Znam też te z najwyższej półki Samsunga -- problemy
    dotykają głównie akumulatorów.

    > No przecież tam Ci pokazali wszystko od początku.

    Mogli kłamać. Już wiem, że nie kłamali.

    https://www.youtube.com/watch?v=mwyNbl3XWqs

    Teraz bądź tak miły i pokaż linki do obrazków
    i cen innych akcesoriów bez których trudno obyć się.

    "Pszemol" lrs1bi$965$...@d...me

    > Tak jest.

    > To może Twoje możliwości są niskie :-)

    Moje możliwości mają wpływ na ceny iPhone?

    > No to podyskutowaliśmy :-)

    Pojeździj z nawigacją -- wówczas pogadamy.

    > Będziesz się z tym bublem męczył zamiast odnieść go do sklepu?

    Tak.

    > Nie mylisz przypadkiem Apple z iPhone? :-))

    Nie.

    > W ten jeden dzień była promocja i ta aplikacja która zwykle
    > kosztuje 6 czy tam 9 złotych

    Czyli na jeden dzień uległa pogorszeniu jakość tej aplikacji?

    > była do pobrania za darmo...
    > Nic więcej. Zadymę potem zrobili chłopcy-androidowcy.

    Jaki sens w tych aplikacach skoro można bez
    nich podłączyć kabelkiem iPhona do laptopa?

    -=-

    I dlaczego te urządzenia są produkowane w Chinach?
    Aby podnieść koszty produkcji?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-08-07 04:04:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lrujvr$op1$1@node2.news.atman.pl...
    > "Pszemol" lrugcm$uuo$...@d...me

    > Wiemy zatem, ajk wygląda jeden z tych kabelków

    Kto to jest "my" w tym wiemy? Reprezentujesz jakąś grupę hejterów?

    > i domyślamy się, że kosztuje dużo, co jest jego głównym atutem.

    Co to znaczy dużo a co znaczy mało?

    Zerknij na tą aukcję:
    http://www.ebay.com/itm/390668466094
    Masz taki właśnie kabelek jak na video za 15zł z darmową wysyłką...
    15zł to dla Ciebie dużo? Naprawdę?? Poważny Ty jesteś?

    > Jak wygląda kabelek USB?

    Wpisz sobie w google odpowiednie słowa kluczowe a zobaczysz jak wygląda taki
    kabelek.

    > Aby streścić?

    Nie chce mi się.

    > Zobacz, ilu jest chętnych na naprawy czy same szkła czy ekrany. ;)

    No ilu? Powiedz, nie krępuj się... Jaki to stanowi % sprzedanych urządzeń?

    > Wiem, że cały iOS jest marginesem wobec Androida.

    A co to ma do rzeczy? Masz suche liczby: 500 milionów sprzedanych
    iPhone, ile ma rozbitą szybkę? Wiesz ile czy dalej będziesz płakał że
    "dużo"?

    > Wątpię w to, że ludzie są aż tak dziwnie uparci.

    Popatrz na siebie... Uparłeś się, że samemu nie poszukasz kabelka USB
    w sieci. Uparcie pytasz się mnie o to jak on wygląda już który raz?
    Tak, ludzie są bardzo dziwnie uparci... :-)

    > I te iPhonów przypominają Monsterowy.

    Nie widziałem żadnego "monstera" na oczy... gdzie takie coś sprzedają?
    Kto to dziadostwo w ogóle kupuje?

    Cóż warte jest szkiełko GG jeśli za tym szkiełkiem jest zepsuty,
    zawieszający się, resetujący się smarftone? Dla mnie warte jest ZERO.

    > Oglądałem upór ludzi piłujących (bezskutecznie)
    > pilnikami swoje ekrany z GG.

    I co z tego dla Ciebie wynika?

    > Rozmawiając z Tobą? Nie zdawałem sobie sprawy,
    > że zamiast rozmowy będzie autodestrukcja. ;)

    Acha.

    > Dla mnie to wada, ale są na tej grupie tacy, którym ciemny ekran pasuje.

    To po co kupiłeś telefon z wadą?

    > Znam też te z najwyższej półki Samsunga -- problemy
    > dotykają głównie akumulatorów.

    No popatrz... czyli znowu iPhone lepszy? A to Ci dopiero destrukcja...

    > Teraz bądź tak miły i pokaż linki do obrazków
    > i cen innych akcesoriów bez których trudno obyć się.

    Kabelka HDMI do telefonu nie mam, nigdy nie miałem i szczerze
    mówiąc nigdy nie wpadło mi do głowy podłączać go do tv... po co?
    To, co dla Ciebie "trudno się obyć" ja się obywam od ponad 3 lat.

    > "Pszemol" lrs1bi$965$...@d...me

    Pytałeś wyżej o to ile kosztuje kabelek HDMI.

    Jeśli chodzi o USB to kabelek USB jest jeszcze tańszy...
    Nie pamiętam gdzie kupiłem swój, ale tu masz taki za 3zł:
    http://www.ebay.com/itm/111294974333
    Przestaniesz już użalać się jak to wszystko jest drogie do iPhone?

    > Moje możliwości mają wpływ na ceny iPhone?

    Na to wygląda skoro je porównujesz...

    > Pojeździj z nawigacją -- wówczas pogadamy.

    Zabawny jesteś twierdząc że GPS do nawigacji nie jest potrzebny...
    I jeszcze mi zalecasz "pojeżdzenie sobie z nawigacją" - weź przestań
    się kompromitować... Jak bez GPS będzie Twój telefon znał Twoją
    aktualną pozycję aby Cię uprzedzić dźwiękowo że zaraz będziesz
    miał skręcić w prawo czy lewo?

    > Tak.

    Masochista.

    > Nie.

    > Czyli na jeden dzień uległa pogorszeniu jakość tej aplikacji?

    Tak, spadła najwyraźniej do zera...

    > Jaki sens w tych aplikacach skoro można bez
    > nich podłączyć kabelkiem iPhona do laptopa?

    Jaki jest sens dedykowanej aplikacji do eBaya czy Skype skoro
    można z tych serwisów skorzystać przez przeglądarkę www?
    Ano specjalistyczny appek daje Ci wygodę, lepsze dostosowanie,
    jakieś ulepszenia czy rozszerzenia standardowego działania, itp.

    > I dlaczego te urządzenia są produkowane w Chinach?
    > Aby podnieść koszty produkcji?

    Nie ma to związku z samymi kosztami produkcji...
    Główny powód, z tego co mi wiadomo, polega na dynamice.
    Proces uruchamiania wielkoseryjnej produkcji od zera do
    pełnej prędkości jest o wiele krótszy tam niż w USA czy
    Europie. Wyobrażasz sobie zatrudnienie np. w Krakowie
    czy Warszawie 8700 inzynierów i 200000 monterów ?
    Czas potrzebny na rekrutację 8700 inżynierów i techników
    do zawiadowania tymi 200 tysiącami robotników na produkcji
    w US to około 9 miesięcy. W Chinach 15 dni. Ten telefon jest
    produkowany w niewyobrażalnych ilościach w krótkim czasie.
    Rzucają na rynek miliony sztuk na raz a i tak mają problemy
    z zaopatrzeniem wszystkich sklepów i masz te sławne kolejki...

  • 24. Data: 2014-08-07 13:24:02
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-06 19:24, Pszemol pisze:

    > Pomyśl o tym: "skąpy dwa razy traci" -

    No no, jak widzę już nie "chytry"... Widzę że jednak warto komuś od
    czasu do czasu zwrócić uwagę absurdu jakie pisze.. Gdyby jeszcze inni
    zastanowili się nad znaczeniem swoich bazgrołów i przestali uzywać
    idiotycznych określeń zapożyczonych w antypolskich mediach, w stylu -
    "wjechał w słup", świadek postronny", "osoby trzecie", czy "słuchaj się
    czegoś" itd. będące samym w sobie zaprzeczeniem znaczenia, to
    matki/nauczyciele będą zalecali czytanie tej grupy swoim
    dzieciom/wychowankom..

  • 25. Data: 2014-08-07 13:40:56
    Temat: Re: OFF-TOPIC Pszemola kilka pytań
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

> [...]
    > czegoś" itd. będące samym w sobie zaprzeczeniem znaczenia, to
    > matki/nauczyciele będą zalecali czytanie tej grupy swoim

    OK, przejęzyczenie - chytry... dzięki.

    A co złego jest w "wjechał w słup"? Chyba nie "wjechał na słup"? :-)

  • 26. Data: 2014-08-07 14:03:07
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 13:40, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > OK, przejęzyczenie - chytry... dzięki.
    >
    > A co złego jest w "wjechał w słup"? Chyba nie "wjechał na słup"? :-)

    Jest mi naprawdę przykro że ta moja poprzednia nauka, choć przyniosła
    skutek, to jednak wprowadziła Ciebie w stan zażenowania.

    Po prostu - uderzył w słup. Dopuszczalne również - najechał na słup.

  • 27. Data: 2014-08-07 14:32:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jest mi naprawdę przykro że ta moja poprzednia nauka, choć przyniosła
    > skutek, to jednak wprowadziła Ciebie w stan zażenowania.
    >
    > Po prostu - uderzył w słup. Dopuszczalne również - najechał na słup.

    Nie, niezażenowania - raczej ciekawości: dlaczego "wjechał w słup"
    jest niepoprawne, Twoim zdaniem?

  • 28. Data: 2014-08-08 00:22:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lrumq0$2dj$...@d...me

    > Kto to jest "my" w tym wiemy? Reprezentujesz jakąś grupę hejterów?

    Czytelnicy tego wątku.

> [...]

    > Masz taki właśnie kabelek jak na video za 15zł z darmową wysyłką...
    > 15zł to dla Ciebie dużo? Naprawdę?? Poważny Ty jesteś?

    Po co mi osobny kabelek do każdego urządzenia?
    Wolę mieć uniwersalne kabelki.

    > Wpisz sobie w google odpowiednie słowa kluczowe a zobaczysz jak wygląda taki
    kabelek.

    > Kto to dziadostwo w ogóle kupuje?

    To dobre pytanie -- dotyczy tak Monsterów, jak i iPhonów czy iPadów.

    > I co z tego dla Ciebie wynika?

    Że ani Twój iPhone nie ma GG, ani mój Monster.

    > To po co kupiłeś telefon z wadą?

    Nie znałem jasności Overmaxa przed jego zakupem -- kupiłem go via net.

> [...]

    > Z TV przez kabelek HDMI lub wifi.
    > Z laptopem przez kabelek USB lub wifi.

    > mówiąc nigdy nie wpadło mi do głowy podłączać go do tv... po co?

    No własnie -- po co? ;)

    > To, co dla Ciebie "trudno się obyć" ja się obywam od ponad 3 lat.

    Szczerze mówiąc nigdy nie łączysz -- nawet nie myślisz
    o łączeniu, choć łączysz przez kabelek HDMI lub wifi.

    > Pytałeś wyżej o to ile kosztuje kabelek HDMI.

    Ile zatem kosztuje kabelek USB?

    > Jeśli chodzi o USB to kabelek USB jest jeszcze tańszy...
    > Nie pamiętam gdzie kupiłem swój, ale tu masz taki za 3zł:
    > http://www.ebay.com/itm/111294974333
    > Przestaniesz już użalać się jak to wszystko jest drogie do iPhone?

    Długo cieszyłeś się tym kabelkiem za 3 złote?

    > Na to wygląda skoro je porównujesz...

    Ja tablet łączę z telewizorem różnymi metodami -- Tobie
    ,,nigdy nie wpadło do głowy podłączać go do tv... po co?''.

    I ja jestem ograniczony? Nie Ty?

    > Zabawny jesteś twierdząc że GPS do nawigacji nie jest potrzebny...

    Ja tak twierdzę?

    Nie żartuj -- w tych sytuacjach GPS nie jest konieczny.
    ---> Jest potrzebny znacznie wcześniej. Korzystałeś kiedyś
    z nawigacji? Na pewno nie.

    Wcześniej, czyli nie w chwili skręcania.

> [...]
    > się kompromitować... Jak bez GPS będzie Twój telefon znał Twoją
    > aktualną pozycję aby Cię uprzedzić dźwiękowo że zaraz będziesz

    Nie tylko z nawigacją nie jeździłeś, ale nie kierowałeś samochodem nigdy.

    > Masochista.

    > Tak, spadła najwyraźniej do zera...

    > Jaki jest sens dedykowanej aplikacji do eBaya czy Skype skoro
    > można z tych serwisów skorzystać przez przeglądarkę www?

    Nie wiem -- nie korzystam.

> [...]

    > Europie. Wyobrażasz sobie zatrudnienie np. w Krakowie
    > czy Warszawie 8700 inzynierów i 200000 monterów ?

    W którym mieście Chin Apple zatrudnia 200000 monterów?

> [...]
    > Rzucają na rynek miliony sztuk na raz a i tak mają problemy
    > z zaopatrzeniem wszystkich sklepów i masz te sławne kolejki...

    Po pierwsze Win95 były nie mniejsze, choć dziś ogólnie
    wiadomo, że to był system niemal bezużyteczny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-08-08 04:15:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:ls0u88$1p2$1@node1.news.atman.pl...

    > Po co mi osobny kabelek do każdego urządzenia?
    > Wolę mieć uniwersalne kabelki.

    Czyli już porzuciłeś argument że "kosztuje dużo",
    teraz czepiasz się jego niestandardowości ?

    Co jest dla Ciebie ważniejsze: kabelek czy to aby się telefon
    nie zawieszał jak chcesz zrobić zdjęcie lub odebrać rozmowę?

    > To dobre pytanie -- dotyczy tak Monsterów, jak i iPhonów czy iPadów.

    Nie bardzo dotyczy iPhonów ani iPadów.
    Nie znam nikogo kto narzeka na swojego iPhona lub iPada.
    Znam jednak conajmniej jednego użytkownika Monstera
    który na niego bardzo narzeka, wręcz wystawia mu opinię
    dyskwalifikującą.

    > Że ani Twój iPhone nie ma GG, ani mój Monster.

    A możesz mi wyjaśnić to swoje dziwne wnioskowanie?
    Oczekujesz że pilnik zarysuje GG czy że nie zarysuje?

    > Nie znałem jasności Overmaxa przed jego zakupem -- kupiłem go via net.

    No ale wiedziałeś że użytkownicy narzekają na jego jasność...
    Przecież czytałeś opinie użytkowników, prawda?

    > No własnie -- po co? ;)

    No wiesz po co? Bo ja poważnie nie wiem po co...

    > Długo cieszyłeś się tym kabelkiem za 3 złote?

    Nadal się nim cieszę.

    > Ja tablet łączę z telewizorem różnymi metodami -- Tobie
    > ,,nigdy nie wpadło do głowy podłączać go do tv... po co?''.
    >
    > I ja jestem ograniczony? Nie Ty?

    Oświeć mnie, mistrzu... Napisz jakie to oczywiste powody
    skłaniają Cię do połączania tableta/telefonu do TV...
    No i napisz jakimi to "różnymi metodami" to robisz.

    > W którym mieście Chin Apple zatrudnia 200000 monterów?

    Chodzi o miasto Shenzhen. Ty niczego nie potrafisz wygooglać?
    Ale to nie Apple ich zatrudnia tylko applowski podwykonawca,
    firma Foxconn.

    > Po pierwsze Win95 były nie mniejsze, choć dziś ogólnie
    > wiadomo, że to był system niemal bezużyteczny.

    O czym Ty mówisz? Piłeś coś?
    Co ma produkcja Win95 do produkcji iPhone??

  • 30. Data: 2014-08-08 06:22:29
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pyta?
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2014-08-06 10:42, A.L. pisze: