  • Data: 2014-08-05 19:32:58
    Temat: Re: Do Pszemola kilka pyta?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 05 Aug 2014 18:54:03 +0200, Konspirator
    <x...@g...com> wrote:

    >A mnie ciekawi, dlaczego w ogóle robi się ta kolejka. Czy to tak trudno
    >wytrzymać kilka dni i kupić "przy okazji"? Że tam niektórzy "vblogerzy"
    >chcą jak najszybciej kupić i wrzucić mega użyteczny filmik z
    >"unboksingu", to niejako rozumiem, ale normalni ludzie?

    Bo w pewnej subkulturze produkty firmy Apple sa symbolem statusu. Czym
    nowszy produkt i czym mniejszy numer seryjny, tym wiekszy status.

    Gdy zmarl Steve Jobs byllem akurat w Nowym Jorku, pod "sztandarowym"
    sklepem Apple. Byl tlum, swieczki itede. Mloda, kuso ublana panienka,
    z kolczykami wszedzie i zadziwiajacym makijazem plakala jak dziecko,
    spazmujac: "i-jak-my-teraz-bedzie-myyy-zyyyyliii?..."

    A.L.