-
Data: 2018-01-06 15:50:22
Temat: Re: nie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:
>
>> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
>> obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
>> przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
>> zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
>> na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
>> łączy się z prawym tworząc dwa.
>>
>> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
>> jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
>> przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
>> czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
>> pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
>> awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
>> samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
>>
>> Czy to jest buractwem?
>
>
> Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
> Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
> przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
>> Przecież to
>>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>>> krzyzowanie
>>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>>> poza
>>> obszarem skrzyzowania?
>
> Bardzo logiczne.
> Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
> kolejny pas drogi głównej.
> I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
> a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.
>
> Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
> chciał stwarzać.
> A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
> przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.
>
Linia ciągła, ponieważ nie możesz jej przekraczać, nie jest częścią
skrzyżowania z definicji. Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania a
zrozumiesz.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 16:00 Shrek
- 06.01.18 16:06 Marek S
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:21 Pszemol
- 06.01.18 16:37 LEPEK
- 06.01.18 16:37 Marek S
- 06.01.18 16:44 Marek S
- 06.01.18 16:48 Marek S
- 06.01.18 17:13 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-05 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=