-
Data: 2018-01-06 15:50:22
Temat: Re: nie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:
>
>> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
>> obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
>> przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
>> zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
>> na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
>> łączy się z prawym tworząc dwa.
>>
>> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
>> jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
>> przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
>> czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
>> pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
>> awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
>> samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
>>
>> Czy to jest buractwem?
>
>
> Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
> Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
> przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
>> Przecież to
>>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>>> krzyzowanie
>>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>>> poza
>>> obszarem skrzyzowania?
>
> Bardzo logiczne.
> Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
> kolejny pas drogi głównej.
> I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
> a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.
>
> Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
> chciał stwarzać.
> A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
> przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.
>
Linia ciągła, ponieważ nie możesz jej przekraczać, nie jest częścią
skrzyżowania z definicji. Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania a
zrozumiesz.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 16:00 Shrek
- 06.01.18 16:06 Marek S
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:21 Pszemol
- 06.01.18 16:37 LEPEK
- 06.01.18 16:37 Marek S
- 06.01.18 16:44 Marek S
- 06.01.18 16:48 Marek S
- 06.01.18 17:13 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A