-
Data: 2018-01-06 15:50:22
Temat: Re: nie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:
>
>> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
>> obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
>> przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
>> zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
>> na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
>> łączy się z prawym tworząc dwa.
>>
>> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
>> jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
>> przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
>> czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
>> pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
>> awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
>> samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
>>
>> Czy to jest buractwem?
>
>
> Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
> Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
> przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
>> Przecież to
>>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>>> krzyzowanie
>>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>>> poza
>>> obszarem skrzyzowania?
>
> Bardzo logiczne.
> Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
> kolejny pas drogi głównej.
> I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
> a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.
>
> Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
> chciał stwarzać.
> A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
> przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.
>
Linia ciągła, ponieważ nie możesz jej przekraczać, nie jest częścią
skrzyżowania z definicji. Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania a
zrozumiesz.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 16:00 Shrek
- 06.01.18 16:06 Marek S
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:21 Pszemol
- 06.01.18 16:37 LEPEK
- 06.01.18 16:37 Marek S
- 06.01.18 16:44 Marek S
- 06.01.18 16:48 Marek S
- 06.01.18 17:13 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=