-
Data: 2018-01-06 15:50:22
Temat: Re: nie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Cavallino <c...@k...pl> wrote:
> W dniu 06-01-2018 o 00:56, Marek S pisze:
>
>> Jeszcze raz - bo to mnie zaciekawiło. Jestem czerwonym. Jadę lewym pasem
>> obok niebieskich. Mam włączony prawy kierunkowskaz od minuty i lekko
>> przytulam się do niebieskiego. Inny niebieski za nim, w odpowiedzi na to
>> zmniejsza dystans by mnie nie wpuścić. To częste zachowanie. Szczególnie
>> na 3-miejskiej obwodnicy, gdzie trzeci lewy pas periodycznie znika i
>> łączy się z prawym tworząc dwa.
>>
>> W takich okolicznościach zamiast zatrzymać się na lewym pasie i płakać
>> jak panienka do czasu kiedy ktoś wpuści mnie na prawy, to wyrywam do
>> przodu i szukam innej okazji do zajęcia tego prawego pasa. Pomijam to
>> czy moim celem jest przedostanie się na jeszcze bardziej skrajny prawy
>> pas czy też mój lewy się kończy zwyczajnie. Nigdy (poza jakimiś
>> awaryjnymi sytuacjami w stylu wcisnąłem się a ktoś przede mną w tym
>> samym momencie hamuje) nie zmuszam nikogo do hamowania.
>>
>> Czy to jest buractwem?
>
>
> Jeśli tylko ustępujesz tym, który zmnieniają pas z pasa włączania to nie.
> Dla niektórych co głupszych kapeluszy, każde wyprzedzanie i
> przyspieszanie to zło wcielone, więc opiniami się nie przejmuj.
>> Przecież to
>>> nielogiczne co tam narysowali: ciągła linia gdzie nie wystepuje
>>> krzyzowanie
>>> sie/laczenie sie drog pojazdow jest objeta rysunkiem obszaru a wlasciwa
>>> rozbiegowka gdzie nastepuje wlasciwe przeplatanie sie samochodow jest
>>> poza
>>> obszarem skrzyzowania?
>
> Bardzo logiczne.
> Poza tym skrzyżowaniem (z ciągłą linią), pas włączania przechodzi w
> kolejny pas drogi głównej.
> I od tego miejsca przestają działać reguły obowiązujące na skrzyżowaniu,
> a zaczynają działać reguły o zmianie pasa.
>
> Każda inna interpretacja to idiotyzm, którego ustawodawca nie mógł i nie
> chciał stwarzać.
> A którego skutki można sobie łatwo wyobrazić - choćby interpretując
> przykład z przystankiem autobusowym przy pasie włączania.
>
Linia ciągła, ponieważ nie możesz jej przekraczać, nie jest częścią
skrzyżowania z definicji. Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania a
zrozumiesz.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.01.18 16:00 Shrek
- 06.01.18 16:06 Marek S
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:16 Pszemol
- 06.01.18 16:21 Pszemol
- 06.01.18 16:37 LEPEK
- 06.01.18 16:37 Marek S
- 06.01.18 16:44 Marek S
- 06.01.18 16:48 Marek S
- 06.01.18 17:13 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=