eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo DZBANÓW jadących z pierwszeństwemRe: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.095160183088.s
    lubice.vectranet.pl!not-for-mail
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do DZBANÓW jadących z pierwszeństwem
    Date: Sat, 16 Mar 2024 15:48:18 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <ut4bfg$j3k$1$nadir@news.chmurka.net>
    References: <usus1o$39d$8$chmurka8@news.chmurka.net>
    <usus4n$9ac$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <usvog9$d30$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <usvv3b$jqk$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <ut10dg$lhv$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <172q3snt9ni01$.xyv6cd78sdee.dlg@40tude.net>
    <ut1qiq$bon$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <q900tj0f4to2$.3xufgmhq9x4n$.dlg@40tude.net>
    <ut1vva$bon$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut211e$bon$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut23aq$jrq$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut23qo$bon$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut26dh$jt2$7$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ut2a73$p6s$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut2cmj$sk4$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut2k13$4a6$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3cu5$sk4$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3kt9$28b$2$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3lcb$3nj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut3ok6$28b$5$nadir@news.chmurka.net>
    <ut3t1q$3nj$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ut44kg$f0r$1$nadir@news.chmurka.net>
    <ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 095160183088.slubice.vectranet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 16 Mar 2024 14:48:16 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="nadir";
    posting-host="095160183088.slubice.vectranet.pl:95.160.183.88";
    logging-data="19572";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:ZAuTwIturDUuGv4ps7QJoPFiDj8=
    sha256:hojaR0uq/9vMUR4famwJayRedhzvUEbJXhCiF02apk8=
    sha1:lGW7o6hoZlsBFoBD2sJTXEhu+4o=
    sha256:khsWpMG4Y+fRSRXDzxseGkBtpp1+lT622QJWDkEpG8k=
    In-Reply-To: <ut460k$c7e$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2720177
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.03.2024 o 14:15, Shrek pisze:

    > Poniekąd jest istotne, bo to znacznie uwiarygadnia tezę że to jednak
    > jest jedno skrzyżowanie.

    > Nie - ale chcę powiedzieć, że to raczej jest jedno skrzyżowanie.

    OK, to gdzie się w takim razie kończy to skrzyżowanie? Gdzie są
    wyznaczone lub domniemane linie zatrzymania?

    > W którym miejscu twoim zdaniem kończy się pierwsze?

    Napisałem. Znak poziomy P-13.

    > W takim razie tu w ogóle nie ma skrzyżowania - nie ma drugich linii
    > zatrzymania - nawet dommniemanych. Jest cała jedna, czyli jest to
    > skrzyżowanie "bez długości":P

    "[...]ograniczony wyznaczonymi lub domniemanymi liniami zatrzymania oraz
    ich *przedłużeniami*"

    Tu masz to dosyć dobrze wyjaśnione, od miejsca "Obszar skrzyżowania".
    https://motoryzacja.interia.pl/raport-polski-kierowc
    a/news-pas-wlaczania-kto-tu-ma-pierwszenstwo,nId,247
    6103

    > Ale o oni jadą własnym pasem. Zatrzymując się na tej linii nie
    > wjechaliby dopóki na głównej jezdni nie byłoby pusto co nie zdarza się
    > nawet w nocy.

    Ale mają wcześniej znak A-7, a potem linię warunkowego zatrzymania P-13,
    muszą więc ustąpić tym wszystkim, którzy jadą drogą główną. Jeżeli nawet
    trzeba się zatrzymać, to trudno, skrzyżowanie jest jakie jest i nie jest
    jakimś ewenementem w naszym kraju.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: