eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDługotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd? › Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny prąd?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.xt.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Długotrwałe obciążenie aku samochodowego - jaki max bezpieczny
    prąd?
    Date: Fri, 13 Jan 2017 09:29:44 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <21Td6crdoIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    References: <1bTd67o0gIqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <5876214c$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hTd6aht0IqvqNv8%gof@news.chmurka.net>
    <4...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 13 Jan 2017 09:29:44 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="xt.v.chmurka.net:172.24.44.4"; logging-data="17756";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.3.3-20160327 ("Kinloch") (UNIX) (Linux/3.16.0-4-amd64 (x86_64))
    DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/simple; d=chmurka.net; s=news;
    t=1484299784; bh=OibodEK8+ea9se9V5JGN0fDwP6k=;
    h=From:Subject:Newsgroups:References:Message-ID:Cancel-Lock:
    User-Agent:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding;
    b=gwHh7A8GqgnTGhKzwtadE8Y8EmyBHfaWxo17y7Z60WW6mL2Xhs3o9GKpud3kSB6nj
    /u5PYmTifcuyUzuiNX1u9AOrC0R+hzDaC97wRhP/a+txIZDcDqL91qLiXhiumfYXXs
    R5HG/kCUQb71RJzY4GAtgJdBf1QYvDZ3Ut9mPE1Y=mPE1Y=
    Cancel-Lock: sha1:QV7zltKBhAHA8lkA2r9dUIPiWjA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:710956
    [ ukryj nagłówki ]

    g...@g...com wrote:

    >> Widziałem też grzałki na 230V, podłączane do układu chłodzenia. Dałoby się
    >> taką założyć i zrobić obejście wentylatora, żeby podłączenie pompki od
    >> razu włączało nawiew w samochodzie, ale raz że mógłbym jej użyć tylko pod
    >> domem a dwa, że taka pompka jednak zużyje więcej prądu niż samo grzanie
    >> powietrza, bo musi nagrzać jeszcze wodę i blok silnika, a z tym silnik
    >> sam sobie dobrze radzi.
    >
    > Są jeszcze takie z pompką

    O takiej właśnie mówię :)

    > http://www.podgrzewaczesilnika.pl/oferta/2/

    Tu trochę taniej:
    http://allegro.pl/podgrzewacz-silnika-pompa-podgrzew
    ajaca-plyn-1500w-i6665000777.html

    Też się zastanawiam... tylko żeby podłączyć ją inaczej - niech płyn leci
    przez nagrzewnicę i od razu włącza się wentylator w środku. Tak byłoby
    chyba bardziej elegancko niż z farelką pod fotelem, ale też drożej.

    Trochę przeraża mnie, ile prądu pójdzie w grzanie silnika. Mi zależy na
    moim cieple, silnik to akurat odporny jest :)

    Ciekawe czy są takie nagrzewnice na 12V, z 1kW. Wtedy pomysł z
    akumulatorem mógłby wrócić - ale wtedy ciecz tylko przez (fabryczną)
    nagrzewnicę.

    --
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: