  • 1. Data: 2013-02-17 15:37:00
    Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał:

    > Taa, widzę że masz klapki na oczach:
    > Virgin Mobile 19 gr do wszystkich.
    > Play 0 gr w sieci + ogr sms w sieci. Tak wygląda "taniość" wRodzinie.

    Ja porównywałem ceny Orange z cenami wRodzinie. Innych ofert nie
    analizowałem. Dobrze, że pojawiają się coraz lepsze. Ja miałem kilka lat
    Orange i bulilem co kwartał 5 dych. A, że mało dzwoniłem to nie
    wykorzystywałem środków. I wtedy wRodzinie było dla mnie lepszą ofertą, bo
    za 21 zł (starter) miałem konto ważne rok. Potem wydłużyli do dwóch.

    Pzdr

  • 2. Data: 2013-02-18 17:50:34
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 15:37:00 +0100, Kamil napisał(a):

    > Ja porównywałem ceny Orange z cenami wRodzinie.

    A ja Twoje opowieści z realiami na rynku.

    > Innych ofert nie
    > analizowałem.

    To widać.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy