  • Data: 2010-08-07 02:50:11
    Temat: Re: Dlaczego w czasie deszczu nie widac pasow ? (u nas)
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Cavallino

    > Zapewniam Cię, że się nie staje.
    > Nie dalej trzy dni temu ZDM coś dziabał na mojej ulicy i nasyfił
    > piachem, a dwa dni temu były ulewy.
    > Ten piach dalej sobie leży jak gdyby nigdy nic. Podczas ulew był
    > syfiastą mazią, potem woda spłynęła, a piach został.

    Myślę, ze nie ma co się o to kłócić. Przyczyn jest wiele i pewnie każda z
    nich ma jakiś tam wpływ że wygląda to jak wygląda. Ogólnie drogi są u nas
    w gorszym stanie, stoi na nich woda jak tylko trochę popada, są brudne,
    farba gorsza i pewnie rzadziej odnawiana. No i jest jak jest.

    --
    ignorance is bliss