    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Date: Thu, 13 Oct 2011 01:39:50 +0100
    <j4286s$jg9$1@inews.gazeta.pl> <j532hg$sr8$1@inews.gazeta.pl>
    <j59mgi$9rv$1@inews.gazeta.pl> <j5g378$ooq$1@inews.gazeta.pl>
    <j5s9mu$c1e$1@inews.gazeta.pl> <j60dl2$or5$1@inews.gazeta.pl>
    <j6f0tl$f35$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@j...googlegroups.com>
    <j6hra9$6qj$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@t...googlegroups.com>
    <j6l5sd$5u$1@inews.gazeta.pl> <j6m0pc$pp6$1@inews.gazeta.pl>
    <j6sqj7$skh$1@inews.gazeta.pl> <j6tqei$hr2$1@inews.gazeta.pl>
    <j6vcb7$cl5$2@node2.news.atman.pl> <j70c9b$j7b$1@inews.gazeta.pl>
    <j72h9j$8bn$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@d...googlegroups.com>
    <j756e4$2s1$1@inews.gazeta.pl>

    On 13/10/2011 00:03, Wojciech Jaczewski wrote:

    > Ten przykład jest bezsensowny.
    > Jeśli jest użyty mutex, to wiadomo że jest synchronizacja między wątkami i
    > nie trzeba tego dodatkowo komentować.

    Ale nie wiadomo, co konkretnie dany mutex synchronizuje.

    > Swoją drogą... jaki interfejs do ThreadSafeCounter uznałbyś za właściwy:
    > atomic_inc(counter) / synchronized_inc(counter), czy ++counter ?

    Z zasady nie lubię skrótów typu 'inc'. Zrobiłbym ++counter albo
    counter.increment(), ale raczej nie traciłbym czasu na zastanawianie się
    nad tym zbyt długo.

    > Czasem zdarza mi się (nie w ramach pracy) używać jakichś bardzo
    > specyficznych algorytmów, np. z zakresu przetwarzania sygnałów. Robię to
    > bardzo rzadko i bez komentarzy absolutnie nie domyśliłbym się dlaczego jest
    > tak a nie inaczej, bo czasem ciężko zrozumieć jakim cudem dany algorytm w
    > ogóle działa i kroki do osiągnięcia celu wydają się na prawdę dziwne
    > (polecam np. "band edge component maximization").

    Ale co ci tutaj dają komentarze? Czy może są to komentarze typu:
    /* Wiem, że to wygląda bez sensu, ale uwierz mi, tak właśnie ma być */
    ?