    From: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Date: Thu, 1 Sep 2011 05:57:48 -0700 (PDT)

    On Sep 1, 12:42 pm, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:

    > Dyskietki - ZUSowi 8-) Poważniej - o ile pamiętam, to dostają (mogą
    > dostać) ekwiwalent deputatu w gotówce.
    >
    > Teraz doszedłem do wniosku, że to powinien być raczej deputat na
    > licencje programu produkowanego przez firmę.

    No i co, chciałbyś zamiast części pieniędzy dostać kawałek licencji
    programu albo kilkadziesiąt licencji programu produkowanego przez
    firmę, zamiast których możesz ewentualnie dostać ekwiwalent w gotówce?
    Spróbuj to wynegocjować, obstawiam że pracodawca uzna cię za
    potencjalnie niebezpiecznego wariata. :)