eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego to samochody mają być autonomiczne?Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
    ews.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
    <p9ot4a$hsf$1@node1.news.atman.pl>
    <10v1vdax4w3uj$.11tb1p26uw6kq.dlg@40tude.net>
    <p9qnjt$8hd$1@node2.news.atman.pl>
    <6np2ns940bzr$.lcd52c5h26nc$.dlg@40tude.net>
    <p9qr2k$bp1$1@node2.news.atman.pl>
    <17qkwa8kkoxmn.1nudyvx6jk3es$.dlg@40tude.net>
    <p9rdq9$u7c$1@node1.news.atman.pl>
    <aq1cfvdhgmlu$.nflqhewev6w$.dlg@40tude.net>
    <p9ttqq$b5p$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 2 Apr 2018 22:05:48 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1522699541 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 674 82.143.187.50:63711
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2597
    X-Received-Body-CRC: 1368048701
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628097
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 2 Apr 2018 20:46:49 +0200, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-04-01 o 22:57, J.F. pisze:
    >> No to jednak dwoch pilotow w lotnictwie pasazerskim (a takze np
    >> bombowym) bylo od bardzo dawna.
    >> I nie dlatego, ze jeden moze zwariowac.
    >
    > Nieprawda do sześcianu :-) Nie było takiego obowiązku do 2015r.

    O roznych rzeczach mowimy.

    Ty, ze teraz ktos musi pilnowac pilota, ja, ze "od zawsze" bylo ich
    dwoch. W koncu ten samobojca z 2015 byl tylko drugim pilotem,
    i poczekal az kapitan opusci kokpit.

    >> IMO to one juz sa - rzadkie sa te awarie autopilotow.
    >> A jak padnie czujnik to i trzech pilotow nie pomoze.
    >
    > Praktycznie zawsze pomoże.

    z jednym praktycznym wyjatkiem.

    >> Ale w AF447 pomogl.
    >> A w MH370 zostal wylaczony.
    > Guzik prawda. W MH370 system wysyłał komunikaty jeszcze przez 8h od
    > czasu zniknięcia z radarów. Przecież są dostępne odczyty i możesz sobie
    > wyszukać tych informacji.
    >
    > Natomiast w AF447 pomógł w pośredni sposób. Kurs samolotu był znany:
    > linia prosta. Prędkość też. Gdyby nie to, to g... by się dowiedzieli o
    > pozycji. Znając czas jaki samolot był w powietrzu wyliczono odległość.
    > Proste. Do tego fart, że szczątki ktoś zobaczył na wodzie w miarę szybko.

    No coz, link do raportu podalem.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: