-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
ews.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostra
da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
<p9ot4a$hsf$1@node1.news.atman.pl>
<10v1vdax4w3uj$.11tb1p26uw6kq.dlg@40tude.net>
<p9qnjt$8hd$1@node2.news.atman.pl>
<6np2ns940bzr$.lcd52c5h26nc$.dlg@40tude.net>
<p9qr2k$bp1$1@node2.news.atman.pl>
<17qkwa8kkoxmn.1nudyvx6jk3es$.dlg@40tude.net>
<p9rdq9$u7c$1@node1.news.atman.pl>
<aq1cfvdhgmlu$.nflqhewev6w$.dlg@40tude.net>
<p9ttqq$b5p$1@node1.news.atman.pl>
Date: Mon, 2 Apr 2018 22:05:48 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1522699541 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 674 82.143.187.50:63711
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2597
X-Received-Body-CRC: 1368048701
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628097
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 2 Apr 2018 20:46:49 +0200, Marek S napisał(a):
> W dniu 2018-04-01 o 22:57, J.F. pisze:
>> No to jednak dwoch pilotow w lotnictwie pasazerskim (a takze np
>> bombowym) bylo od bardzo dawna.
>> I nie dlatego, ze jeden moze zwariowac.
>
> Nieprawda do sześcianu :-) Nie było takiego obowiązku do 2015r.
O roznych rzeczach mowimy.
Ty, ze teraz ktos musi pilnowac pilota, ja, ze "od zawsze" bylo ich
dwoch. W koncu ten samobojca z 2015 byl tylko drugim pilotem,
i poczekal az kapitan opusci kokpit.
>> IMO to one juz sa - rzadkie sa te awarie autopilotow.
>> A jak padnie czujnik to i trzech pilotow nie pomoze.
>
> Praktycznie zawsze pomoże.
z jednym praktycznym wyjatkiem.
>> Ale w AF447 pomogl.
>> A w MH370 zostal wylaczony.
> Guzik prawda. W MH370 system wysyłał komunikaty jeszcze przez 8h od
> czasu zniknięcia z radarów. Przecież są dostępne odczyty i możesz sobie
> wyszukać tych informacji.
>
> Natomiast w AF447 pomógł w pośredni sposób. Kurs samolotu był znany:
> linia prosta. Prędkość też. Gdyby nie to, to g... by się dowiedzieli o
> pozycji. Znając czas jaki samolot był w powietrzu wyliczono odległość.
> Proste. Do tego fart, że szczątki ktoś zobaczył na wodzie w miarę szybko.
No coz, link do raportu podalem.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.18 23:07 Tomasz Pyra
- 02.04.18 22:53 Poldek
- 02.04.18 23:52 kk
- 03.04.18 01:10 RadoslawF
- 03.04.18 01:14 RadoslawF
- 03.04.18 01:49 Poldek
- 03.04.18 01:53 Poldek
- 03.04.18 07:18 Shrek
- 03.04.18 13:55 RadoslawF
- 03.04.18 19:23 kk
- 03.04.18 19:41 Yakhub
- 03.04.18 19:49 Shrek
- 03.04.18 21:45 RadoslawF
- 03.04.18 22:01 Shrek
- 03.04.18 22:16 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=