eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego to samochody mają być autonomiczne?Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Date: Mon, 2 Apr 2018 18:28:23 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 26
    Message-ID: <p9tlnf$6ur$1@news.icm.edu.pl>
    References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
    <p9mcos$3tg$1@node1.news.atman.pl>
    <1hrgks34ut9zx$.nbvef8nmuumy$.dlg@40tude.net>
    <p9nlm6$82l$1@news.icm.edu.pl> <p9tfqc$r3g$3@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1522686511 7131 78.10.177.126 (2 Apr 2018 16:28:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2018 16:28:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <p9tfqc$r3g$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628082
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-02 o 16:47, Shrek pisze:
    > W dniu 31.03.2018 o 11:50, kk pisze:
    >
    >> Gwoli ścisłości, większość ruchu kolejowego odbywa się automatycznie.
    >> Za ruch pociągów na stacji odpowiedzialny jest Dyżurny Ruchu.
    >> Przyjmuje on pociągi nadjeżdżające z sąsiednich stacji i znajduje im
    >> trasy przejazdu. Przy czym w krajach, gdzie używa się systemów
    >> automatycznych pociągi są prowadzone automatycznie po torach zgodnie z
    >> rozkładami jazdy uzupełnionymi o dostępne trasy. Systemy automatycznie
    >> wybierają im trasy, przełączają zwrotnice, semafory, przekazują
    >> pociągi między kolejnymi systemami i tak aż dojadą do celu. Maszynista
    >> nie podejmuje autentycznych decyzji o ruchu pociągu a tylko realizuje
    >> to, co mu system przekazał, o czym zdecydował system automatycznie lub
    >> Dyżurny Ruchu. Jak przejedzie czerwone to system może zatrzymać
    >> pociąg. Normalne wszystkie semafory mają czerwone. Jak zostaje
    >> wskazana trasa to system zależnościowy sprawdza czy można nią
    >> przeprowadzić pociąg. Jak można to przełącza wszystkie zwrotnice tak
    >> by zapewnić przejazd i przełącza semafory na zielone. I oczywiście dba
    >> by inne pociągi na tę trasę już nie wjechały lub na jej odcinki biorąc
    >> pod uwagę prędkości itp itd.
    >
    > Troszkę popłynąłeś.
    >

    W którym miejscu ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: